خبرگزاری کار ایران

تهران میزبان سومین نمایشگاه بین المللی قهوه ایران

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۸۲

سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه، کاکائو و صنایع وابسته که بزرگترین رویداد بین المللی قهوه ایران در سه دهه اخیر محسوب می شود، ۲۱ مهرماه و همزمان با عیدسعید غدیر خم، آغز بکار می‌کند.

سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه، کاکائو و صنایع وابسته ایران از ۲۱ تا ۲۵ مهرماه جاری با حضور ده‌ها شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاهی برج بین المللی میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های داخلی؛ شرکت‌ها و نمایندگی‌های هفت کشور، ایتالیا، لهستان، مالزی، یونان، ترکیه، آلمان و فرانسه حضور خواهند داشت.

سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه، کاکائو و صنایع وابسته که بزرگ‌ترین رویداد بین المللی قهوه ایران در سه دهه اخیر محسوب می‌شود، ۲۱ مهرماه و همزمان با عیدسعید غدیر خم، آغز بکار می‌کند.

در این جشنواره و نمایشگاه؛ انواع دستگاه‌ها و تجهیزات تولید و عرضه قهوه و کاکائو نظیر دستگاه قهوه ساز اتوماتیک اسپرس، دستگاه‌های قهوه ساز صنعتی تمام اتوماتیک، دستگاه آسیاب قهوه، ماشین‌ها و دستگاههای بسته بندی پودر قهوه و کاکائو و همچنین خط تبدیل و تولید قهوه در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

پیش از این دو دوره نمایشگاه قهوه و کاکائو ایران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران و برج میلاد برگزار شد.

در این رویداد بین المللی علاوه بر شرکت‌ها و موسسات و صاحبان صنایع قهوه از کشورمان، متخصصان آموزش قهوه از انجمن قهوه اروپا، فرانسه و ترکیه برای آموزش و پایه گذاری آکادمیک و علمی هنر - صنعت قهوه در گرایش‌های مختلف آن و اصول ترکیب نوشیدنی‌های سرد برای نخستین بار در کشورمان ارایه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز