خبرگزاری کار ایران

محمود حجتی خبر داد؛

وضعیت بهداشت دام با تلاش سازمان دامپزشکی مساعد است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۰۳

وضعیت دامپزشکی در مقایسه با سلامت انسان از حساسیت بالاتری برخوردار است چرا که اگر طی یک سال اخیر توجه لازم صورت نمی‌گرفت امروز کشور ما آلوده بود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز همه می‌دانند که روسیه با چه مشکلاتی مواجه است و چه محدودیت‌هایی دارد اما علیرغم همه نیازمندی‌های غذایی‌اش پای ملاحظات بهداشتی خود ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود حجتی در مراسم روز ملی دامپزشکی گفت: یکی از مشکلات فرهنگی که در سطح جامعه به ویژه در حوزه تجارت وجود دارد این است که حساسیت‌های بهداشتی در حوزه دامپزشکی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و بار‌ها شاهد بودیم به محض ایجاد محدودیت همه به دنبال این هستند بازار را اشباع کنند و تمام ملاحظات بهداشتی را زیر پا می‌گذارند.

حجتی با اشاره به اینکه روسیه بدلیل ملاحضات بهداشتی اجازه واردات مرغ ایران را نداده است، افزود: امروز همه می‌دانند که روسیه با چه مشکلاتی مواجه است و چه محدودیت‌هایی دارد اما علیرغم همه نیازمندی‌های غذایی‌اش پای ملاحظات بهداشتی خود ایستاده است.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: اگر این مشکل برای ایران به وجود می‌آمد شاهد بودیم که به کرات بارهای محصولات دامی و دام زنده به کشور وارد می‌شد و بی‌توجهی‌ها و بی‌مهری‌های فراوانی به حوزه بهداشت دامی صورت می‌گرفت.

حجتی تاکید کرد: وضعیت دامپزشکی در مقایسه با سلامت انسان از حساسیت بالاتری برخوردار است چرا که اگر طی یک سال اخیر توجه لازم صورت نمی‌گرفت امروز کشور ما آلوده بود اما دامپزشکان کشور و سازمان دامپزشکی همه تلاش خود را برای کنترل و جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری‌های دامی انجام داده‌ و موفق هم بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز