خبرگزاری کار ایران

رییس اسبق اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با ایلنا:

بدهکاران بانکی حاصل واگذاری دستگاه‌ها به بستگان مسئولان گذشته است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۰۹۱

برخی از اعضای هیات نمایندگان پس از کسب رای و ورود به اتاق وعده‌هایی که به رای دهندگان داده‌اند را فراموش کرده و تنها پیگیر مطالبات شخصی خود بر سر میز مذاکره با دولتی‌ها هستند.

رییس اسبق اتاق بازرگانی تهران گفت: بدهکاران بانکی که امروز در خصوص انان صحبت‌هایی مطرح می‌شود حاصل واگذاری دستگاه‌ها به اقوام و نزدیکان مسئولان وقت است.

محمد رضا بهزادیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب که باید اقتصاد در اختیار بخش خصوصی واگذار شود، گفت: باید شرایط به گونه‌ای شود که تمامی فعالان بخش خصوصی بتوانند به اتاق بازرگانی بازگردند و انان با اطمینان خاطر به فعالیت‌های خود ادامه دهند. امروز زمان ان رسیده است که بخش خصوصی واقعی سکان دار اقتصاد شود و دولت بهتر است به عنوان یک نهاد نظارتی برنامه‌های خود را دنبال کند.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که اتاق بازرگانی باید محلی برای دفاع و کمک به بخش خصوصی باشد نیز گفت: یکی از وظایف اتاق پیگیری مشکلات فعالین بخش خصوصی است و باید تمامی اعضای هیات نمایندگان در این خصوص فعالیت کنند اما متاسفانه برخی از اعضای هیات نمایندگان پس از کسب رای و ورود به اتاق وعده‌هایی که به رای دهندگان داده‌اند را فراموش کرده و تنها پیگیر مطالبات شخصی خود بر سر میز مذاکره با دولتی‌ها هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز