خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور خبر داد؛

آمادگی سازمان نظام دامپزشکی در جهت بهینه سازی

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۲۴

برنامه سازمان نظام دامپزشکی بهینه سازی عملکرد و ساختار نظام آموزشی و تحقیقاتی دامپزشکی کشور به منظور دست‌یابی به اهداف سند چشم‌انداز و شکوفایی علمی، از ظرفیت‎‌های این سازمان برای ساماندهی و تقویت حوزه‌های علم و فناوری، شناسایی نخبگان، پرورش استعدادهای درخشان و حفظ و تعیین اولویت‌ها است.

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: بهینه سازی عملکرد و ساختار نظام آموزشی و تحقیقاتی دامپزشکی کشور به منظور دست‌یابی به اهداف سند چشم‌انداز و شکوفایی علمی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صفری در پیامی ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه سازمان نظام دامپزشکی در جهت بهینه سازی عملکرد و ساختار نظام آموزشی و تحقیقاتی دامپزشکی کشور به منظور دست‌یابی به اهداف سند چشم‌انداز و شکوفایی علمی، از ظرفیت‎‌های این سازمان برای ساماندهی و تقویت حوزه‌های علم و فناوری، شناسایی نخبگان، پرورش استعدادهای درخشان و حفظ و تعیین اولویت‌ها در بخش آموزش و پژوهش خبر داد.

سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به استناد وظایف قانونی مندرج در قانون تأسیس خود(مصوب سال ۱۳۷۶ مجلس شورای اسلامی ایران) آمادگی همه‌جانبهٔ خود در بهینه سازی عملکرد و ساختار نظام آموزشی و تحقیقاتی دامپزشکی کشور به منظور دست‌یابی به اهداف سند چشم‌انداز و شکوفایی علمی به‌ویژه اصلاح نظام پذیرش دانشجوی دامپزشکی و توجه ویژه به استعداد و علاقه‌مندی دانشجویان در انتخاب رشته تحصیلی و افزایش ورود دانشجویان به دوره‌های تحصیلات تکمیلی دامپزشکی را اعلام کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز