خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن برنج در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

دولت رسما از مردم بخواهد محصولات آلوده را مصرف نکنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۳۴

صرف نظر از بحثآلودگی مزارع جنوب تهران باید به این نکته نیز توجه داشت که مصرف آب برای برنج بسیار بالا است بنابراین بهتر است طبق گفته وزارت جهاد کشاورزی کاشت برنج تنها در شمال ایران انجام شود.

جمیل علیزاده شایق گفت: برنج جزو محصولاتی است که مصرف آب آن بالا است، به همین خاطر کشت آن در مزارع ورامین به صرفه نیست.
رئیس انجمن برنج درگفتگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با برنج‌های آلوده ورامین و دیگر مناطق جنوب تهران، اظهار کرد: این آلودگی مختص برنج نیست؛ بلکه شامل سبزیجات و هرگونه محصولی که در این مناطق کشت شده است، می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید بطور رسمی از مردم بخواهد سبزیجات و دیگر محصولات آلوده تهران را مصرف نکنند، افزود: من از نزدیکان خود خواسته‌ام از سبزیجات تهران استفاده نکنند؛ اما آیا می‌توانم از تمام مردم این را درخواست کنم؟ مسئله این است که دولت باید اعلام کند و مردم استقبال.

علیزاده شایق تصریح کرد: صرف نظر از بحثآلودگی مزارع جنوب تهران باید به این نکته نیز توجه داشت که مصرف آب برای برنج بسیار بالا است بنابراین بهتر است طبق گفته وزارت جهاد کشاورزی کاشت برنج تنها در شمال ایران انجام شود.

رئیس انجمن برنج در آخرتاکید کرد: بصرفه نبودن تولید برنج در مناطق جنوب تهران از سال ۶۰ مطرح شده است که تا کنون ادامه پیدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز