خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران صورت گرفت؛

تذکر اعضای شورا به شهرداری / برای تضعیف تیم مذاکره کننده بودجه‌ای پیش‌بینی نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۳۴۵

امروز در جلسه غیرعلنی شورا در این باره به شهرداری تهران تذکر داده شد / چنین اقداماتی در واقع برگرفته از ذهن جوانانه و نوجوانانه‌ای است که نه دوران انقلاب را درک کرده و نه دفاع مقدس را و تنها می‌خواهند که عطش تند سیاسی خود را سیراب کنند.

عضو شورای شهر تهران از تذکر اعضای این شورا به شهرداری تهران در ارتباط با چاپ و توزیع پلاکاردهایی با مذمون تضعیف تیم مذاکره کننده هسته‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه؛ در جلسه غیر علنی امروز شورا خبر داد.

محسن سرخو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: امروز در جلسه غیرعلنی شورا در این باره به شهرداری تهران تذکر داده شد.

وی در مورد اقدام نهاد وابسته به شهرداری در راهپیمایی ۲۲ بهمن مبنی بر توزیع پلاکاردهای مزین به عکس امام و رهبری که زیر آن نوشته شده بود؛ «توافقات ننگین مایه ذلت ماست» ادامه داد: در بودجه شهرداری تهران هرگز برای انجام اقداماتی در جهت تضعیف دولت، ردیفی در نظر گرفته نشده است، بنابراین شهرداری باید در این زمینه پاسخگو باشد.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه در اینکه آمریکا در گذشته همواره با مردم ایران دشمنی کرده، تردیدی نیست، افزود: متاسفانه در مورد موضوع مورد بحثبه محض اینکه کسی می‌خواهد؛ تذکری بدهد، سریعا به جانبداری از آمریکا متهم می‌شود و صحبت‌های سبکی به او نسبت داده می‌شود، در حالی که چنین اقداماتی در واقع برگرفته از ذهن جوانانه و نوجوانانه‌ای است که نه دوران انقلاب را درک کرده و نه دفاع مقدس را؛ و تنها می‌خواهند که عطش تند سیاسی خود را سیراب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز