خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

فعالیت دکل‌های مخابراتی و اینترنتی غیراستاندارد متوقف شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۸۳

به عنوان آخرین تذکر از تمامی شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت و اپراتورهای تلفن همراه می خواهیم تا نسبت به استانداردسازی دکل های خود بر اساس آخرین ضوابط استاندارد سازی که توسط شرکت ارتباطات شهر اعلام شده است، اقدام کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، از بازدید میدانی تمامی دکل های موجود شهر تهران خبر داد و گفت: اگر دکلی خارج از استاندارد باشد نسبت به توقف فعالیت آن اقدام شود، همچنین شرکت‌های متخلف نیز به مردم معرفی می شود.

به گزارش ایلنا، رحمت اله حافظی با اشاره به سقوط یک دکل مخابراتی در خیابان جویبار که شب گذشته رخ داد، اظهار کرد: این دکل متعلق به شرکت های ارائه خدمات اینترنت بوده است.

وی با اشاره به تذکرات کمیسیون سلامت شورای شهر نسبت به دکل های موجود شهر تهران، گفت: به عنوان آخرین تذکر از تمامی شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت و اپراتورهای تلفن همراه می خواهیم تا نسبت به استانداردسازی دکل های خود بر اساس آخرین ضوابط استاندارد سازی که توسط شرکت ارتباطات شهر اعلام شده است، اقدام کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری تاکید کرد: بازدید میدانی از تمامی دکل های مخابراتی و اینترنی مناطق ۲۲گانه شهر تهران در دو هفته آینده صورت خواهد گرفت تا اگر دکلی خارج از استاندارد باشد نسبت به توقف فعالیت آن اقدام شود همچنین شرکتهای متخلف نیز به مردم معرفی می شود از این رو از شرکت ها می خواهیم نسبت به حل مشکلاتشان اقدام کنند چراکه در صورت مشاهده اغماض نمی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز