خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

شهرداری مازاد حقوق بازنشستگان آتش‌نشانی را پرداخت کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۴۱۷

«تعداد زیادی از بازنشستگان شرکت اتوبوسرانی معوقات خود را از شهرداری تهران دریافت نکرده‌اند و با وجود پیگیری‌های متعدد و برگزاری جلسات نتیجه بخش نبوده است.»

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از شهرداری تهران خواست تا مازد حقوق نیروهای بازنشسته آتش‌نشانی را از محلی تامین و پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسات فراکسیون کارگری، اظهار کرد: آنچه در این جلسه به آن پرداخته شد مداومت کاری نیروهای آتش‌نشانی است که ۶۴ ساعت بیشتر از سایر پرسنل موظف هستند فعالیت کنند و باید هزینه اضافی آن به این افراد پرداخت شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون نیروهای آتش نشانی این مازاد را دریافت می‌کنند اما نیروهای که در سنوات فعالیت می‌کردند و بازنشسته شده‌اند این مازاد به آن پرداخته نشده و قرار است این مبلغ محاسبه و با تامین اعتبار این حق‌الناس پرداخت شود.

همچنین در این جلسه احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در قالب تذکری به شرکت اتوبوسرانی، گفت: تعداد زیادی از بازنشستگان این شرکت معوقات خود را از شهرداری تهران دریافت نکرده‌اند و با وجود پیگیری‌های متعدد و برگزاری جلسات نتیجه بخش نبوده است.

وی از ریاست شورا خواست تا دستور لازم برای پیگیری حقوق این افراد صادر شودتا این بازنشستگان نیز به حقوق خود دست یابند.

همچنین در این جلسه احمد حکیمی‌پور نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه قرار است شهرداری تهران لوایح متعددی را به شورای شهر ارائه دهد اما تاکنون در این زمینه اقدامی موثر انجام نشده است، گفت: ‌ با وجود تعیین زمان متاسفانه لوایح برای شورای شهر ارسال نشده است از اداره قوانین شورا می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کند.

وی همچنین در تذکر دیگری اعلام کرد: ‌چند ماه گذشته انتخاب قائم مقام ذی حسابان بود و شورا شهر تنها برای همکاری با شهرداری به این انتخاب رای داد قرار بود شهرداری ذی حساب ۲ خود را نیز معرفی کند که تاکنون این کار صورت نگرفته است.

احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران، نیز این باره ضمن یادآوری به معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران برای پاسخ‌گویی به تذکرات اعضای شورای شهر، تصریح کرد: بعد از دیدار با مقام معظم رهبری قرار شد شهرداری تهران لایحه‌ای را به شورا ارائه دهد اما تاکنون این امر محقق نشده است.

وی ادامه داد: اگر شهرداری تهران این کار را انجام ندهد شورا خود طرجی را تهیه و ارسال خواهد کردرئیس

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز