خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با یک عضو شورای شهر بررسی شد:

ناکارآمدی شهرداری تهران ادعای بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۹۸

تذکر اعضای شورای شهر تهران به شهرداری تهران به معنای ناکارآمد بودن آن نیست، تعداد سئوالات و تذکرات نمی‌تواند مبنای ناکار آمدی باشد. اگر تذکر داده شد اما پاسخ آن درست نبود نشان از ناکار آمدی است.

یک عضو شورای شهر تهران که در دور جدید فعالیت شهرداری تهران تاکنون ۵ تذکر به شهرداری تهران داده است گفت: اگر پاسخ تذکرات به درستی داده نشود می‌توان گفت مدیریت شهری ضعف دارد.

مجتبی شاکری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که چرا در کمتر از یک سال گذشته از دور جدید فعالیت شهرداری تهران بیش از ۱۸۸ مورد تذکر کتبی توسط اعضای شورای شهر به این نهاد ارسال شده است، اظهار کرد: تعداد اعضای شورا و تعداد کمیسیون‌های آن در دور جدید دو برابر شده و دقت اعضا بسیار افزایش یافته است. این تذکرات نشان دهنده این است که اعضای شورای شهر پرتلاش شده اند و مطالبات را پیگیری می‌کنند.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا این تعداد تذکر ریشه در ناکار آمدی مدیریت شهری دارد، گفت: برای سنجش مدیریت شهری باید کارهای کلان را لحاظ کرد و در برابر کارهای انجام نشده کارهای انجام شده و نیمه انجام شده را ملاک قضاوت قرار داد تا قضاوت واقعی باشد.

شاکری با بیان این که وقتی موضوع مدیریت جهادی در شهرداری تهران مطرح شده است نمی توان به مدیریت نا کارآمد اشاره کرد، اعلام کرد: باید دقت کافی داشت اگر در ارائه پاسخ به تذکرات ضعف وجود دارد به دلیل ناکارآمدی مدیریت نیست و این ادعای بزرگ است اگر بخواهیم آن را اثبات کنیم باید پژوهش دقیقی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه به وزرا نیز تذکر داده می شود، تصریح کرد: تذکر به معنای ناکارآمد بودن آنها نیست تعداد سئوالات و تذکرات مبنای ناکار آمدی نیست. اگر تذکر داده شد اما پاسخ آن درست نبود نشان از ناکار آمدی دارد.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که «شخص شما تاکنون ۵ تذکر به شهرداری تهران داشته اید که تنها از یک مورد آن قانع شده اید براین اساس با توجه به گفته‌های خودتان نمی‌توان مدیریت کنونی شهرداری را نا کارآمد دانست؟» پاسخ صریحی نداد و تنها گفت: پیگیر پاسخ تذکراتم به شهرداری تهران هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز