خبرگزاری کار ایران

اسکانیا همچنان قربانی می‌گیرد / دو حادثه طی ۹ ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۴۱۳

«در حادثه دیگری که ۹ ساعت پیش از حادثه قبلی رخ داد، واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور سیرجان - بندرعباس یک کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت.»

ساعاتی پس از حادثه واژگونی یک اتوبوس شرکت واحد در بزرگراه آزادگان که تا کنون به کشته شدن هفت نفر و مصدومیت بیست نفر انجامیده است، مدیر عامل شرکت واحد تهران علت دقیق حادثه را در دست برررسی اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه سرعت اتوبوس در حدمجاز بوده است، احتمال می‌رود نقص فنی دلیل وقوع این اتفاق باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، پیمان سنندجی با ابراز تاسف و عذرخواهی از شهروندان به دلیل این اتفاق گفت: در پی این حادثه بلافاصله جلسه کمیته انضباطی تشکیل شد و براساس بند ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی حکم انحلال شرکت خصوصی که اتوبوس مذکور متعلق به آن است، صادر شد.

به گفته سنندجی، راننده این اتوبوس هیچگونه سابقه تخلف در شرکت واحد نداشته است.

او در این باره توضیح داد: گرچه سرعت اتوبوس در این حادثه استاندارد بود، اما به دلیل خارج شدن کنترل اتوبوس متاسفانه تعدادی از مسافران جان خود را از دست داده و یا مجروح شدند که رسیدگی به احوال حادثه دیدگان توسط مسئولان مربوطه از‌‌ همان دقایق اولیه وقوع حادثه آغاز شده است.

گفتنی است، ساعت نه صبح امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مربوط به بخش خصوصی شرکت واحد - شریعتی به چیتگر - در شمال به جنوب بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که در محدوده شهرک صدرا، مقابل پژوهشگاه نفت؛ کنترل اتوبوس از دست راننده خارج و اتوبوس واژگون شد.

یک کشته و ۴ مجروح در حادثه دیگر

در حادثه دیگری که ۹ ساعت پیش از حادثه قبلی رخ داد، واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور سیرجان - بندرعباس یک کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا، این حادثه که در ساعت ۲۳ و ۳۶ دقیقه شب گذشته اتفاق افتاد، بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در کیلومتر ۵ محور سیرجان بندرعباس پل نجف شهر، ۵ سرنشین اتوبوس دچار حادثه شدند که یک نفر از آن‌ها که جوان ۲۸ ساله‌ای بود کشته و ۴ نفر نیز زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز