خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های جلسه امروز شورای هر تهران:

درگیری لفظی دو عضو ورزشکار تا تقدیر از رئیس جدید بانک شهر

کد خبر : ۱۶۱۸۶۸

«بار دیگر علیرضا دبیر به نحوه وقت دهی هیات رئیس اعتراض کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنم اعضا برای هر موضوعی ۲ دقیقه بیشتر صحبت نکند. / هادی ساعی نیز در پاسخ به این پیشنهاد گفت: ‌اگر قرار دو دقیقه شود شما بیشتر ضرر می‌کنید.»

تجلیل از معاون سابق شهرداری تهران‏ ارائه گزارش از وضعیت منطقه ۱۴ و درگیری لفظی علیرضا دبیر با یکی از اعضا از جمله حواشی جلسه امروز شورای شهر تهران بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران از زحمات محمد حسین پورزندی به دلیل حضور ۸ ساله در معاونت مالی و اداری شهرداری تهران با اهدای لوح تقدیر تشکر شد.

پورزندی که هم‌اکنون مدیریت بانک شهر را برعهده دارد، افزود: ‌ در حال حاضر ۹۷ درصد شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری از نظر حسابرسی گزارش مطلوب دارند اگرچه در زمینه شفاف‌سازی مالی با نقطه ایده‌آل فاصله داریم.

وی با اشاره به روند شکل‌گیری بانک شهر، گفت: ‌ برای آنکه تعاونی اعتباری شهر و بانک شهر ایجاد شود، ۴۵۰ بار به نهادهای مختلف مراجعه کردم.

احمد دنیامالی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح بخش جنوبی خط ۳ متروی تهران، اعلام کرد: ‌ فاز دوم خط ۳ که از آزادگان تا ایستگاه چهارراه ولی عصر(عج) امروز افتتاح شد. فاز بعدی آن نیز حد فاصله مصلی تا دارآباد در صورت تامین اعتبارات تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون عمران شورا از محسن هاشمی، مدیر سابق شرکت مترو تشکر و گفت: هاشمی زحمات زیادی برای ایجاد مترو در تهران کشید و زمانی که تهران یک متر مترو نداشت، خط تهران - کرج را به بهره‌برداری رساند.

دنیامالی ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل عدم تجهیز خط ۳ به پله‌برقی افزود: در آینده نزدیک این مشکل برطرف می‌شود.
همچنین در این جلسه بار دیگر علیرضا دبیر به نحوه وقت دهی هیات رئیس اعتراض کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنم اعضا برای هر موضوعی ۲ دقیقه بیشتر صحبت نکند.

هادی ساعی نیز در پاسخ به این پیشنهاد گفت: ‌اگر قرار دو دقیقه شود شما بیشتر ضرر می‌کنید.

دبیر در واکنش به این حرف گفت: ‌شما وقت ندارید بیاید و بروید که ساعی خطاب به وی گفت: ‌من وقت می‌زارم. آقا روزی شما اینجاست.

همچنین دراین جلسه سلفی دبیر شورایاری منطقه ۱۴ گزارشی از این منطقه ارائه کرد و در بخشی از صحبت ‌های خود گفت: ‌ در این منطقه کیف‌قاپی‌های متعددی رخ می‌دهد و برای شهروندان ساکن مشکل امنیتی ایجاد شده است از شورا می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی جدی داشته باشد.

وی درباره بافت‌فرسوده منطقه نیز افزود: منطقه ۱۴ دومین منطقه شهر تهران است که بیشترین بافت فرسوده را دارد برای حل این مشکل نیاز به مشارکت دولت داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز