خبرگزاری کار ایران

یکسان شدن حداقل حقوق کارمندان شهرداری‌ها با سایر کارمندان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۵۸

به موجب تصمیم هیئت وزیران، ضریب کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در شهرداری‏‌ها برای سال ۱۳۹۳به میزان یکهزار و ۲۰۷ ریال تعیین می‌شود.

ایلنا: مدیرکل دفترنوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از موافقت هیأت دولت با پیشنهاد این سازمان در زمینه یکسان شدن حداقل حقوق کارمندان ‌شهرداری‌ها با سایر کارمندان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، محمد حسن آبادی با بیان مطلب فوق گفت: به موجب تصمیم هیئت وزیران، ضریب کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در شهرداری‏‌ها برای سال ۱۳۹۳به میزان یکهزار و ۲۰۷ ریال تعیین می‌شود.

​وی افزود: همچنین بر اساس تصمیم هیئت وزیران، حداقل حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در شهرداری‌ها با احتساب فوق العاده ویژه و فوق العاده جذب در سال ۱۳۹۳ را برابر با حداقل حقوق و فوق العاده‌های مستمر شاغلین دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری به میزان شش میلیون ریال و حداکثر هفت برابر حداقل مذکور در این بند تعیین می‌‏شود.

حسن آبادی در ادامه اظهار کرد: از زمان اجرایی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری، اختلاف بین حداقل حقوق و مزایای شاغلین شهرداری‌ها با حداقل حقوق و مزایای کارمندان دستگاههای اجرایی مشمول این قانون، باعثکاهش انگیزه کارکنان شهرداری‌ها در انجام وظایف مدیریت شهری و ایجاد نارضایتی و معضلات و پی آمدهایی از جمله نقل و انتقال و جابجایی بسیاری از کارکنان بین سایر دستگاه‌ها و شهرداری‌ها و نیز برگشت به وضعیت استخدامی قبلی بصورت کارگری را باعثشده بود.

​وی افزود: با توجه به در خواستهای برخی از شهرداری‌ها و تاکیدات استانداری‌های ذیربط مبنی بر یکسان کردن حداقل حقوق و مزایای شاغلین شهرداری‌ها با حداقل حقوق و مزایای کارمندان دستگاههای اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری طی سالهای اخیر، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پیشنهادهایی را در این خصوص به مراجع تصمیم‏گیری ذیربط ارسال کرد که در ‌‌نهایت هیئت وزیران موارد ذکر شده را تصویب و ابلاغ کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز