خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی برای همکاری دوجانبه میان شورا با وزارت ورزش

کد خبر : ۱۵۲۷۷۴

آمادگی داریم درباره امور ورزشی و اداره مجموعه‌های ورزشی، با وزارت ورزش و شخص مناف هاشمی به عنوان معاون وزیر ورزش، همکاری‌های دوجانبه‌ای داشته باشیم.

ایلنا: ‌ رئیس شورای شهر تهران از اعلام آمادگی شورای شهر تهران با وزارت وزرش و جوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران از دو معاون شهردار تهران و رئیس مرکز مطالعات شهرداری تهران که به دلیل گرفتن پست‌های دولتی از شهرداری تهران رفته‌اند، تجلیل شد.

" عبدالحسین مختاباد " عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر همکاری و تعامل مناسب سید مناف هاشمی، به عنوان معاون سابق برنامه‌ریزی شهر تهران، گفت: در تدوین برنامه‌های شهرداری، آقای هاشمی کمک بسیاری انجام داده‌اند و من به عنوان یک همکار و همشهری لازم می‌دانم از ایشان تقدیر ویژه‌ای انجام دهم.

وی افزود: نظم و انضباط و رعایت قوانین و مقررات از ویژگی‌های آقای مناف هاشمی در مدت فعالیتشان در شهرداری تهران بوده است.

احمد مسجدجامعی، رئیس شورای شهر تهران نیز با اشاره به همکاری آقایان تقوی و مناف هاشمی، گفت: همکاری و تعامل خوبی در این مدت میان شورا و این دو نفر وجود داشت. ما آمادگی داریم در مورد امور ورزشی و اداره مجموعه‌های ورزشی، با وزارت ورزش و شخص آقای مناف هاشمی به عنوان معاون وزیر ورزش، همکاری‌های دوجانبه‌ای داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز