خبرگزاری کار ایران

افزون بر تمدید گواهینامه‌های IMS صورت می‌گیرد؛

آغاز ممیزی ۲ روزه برای کسب گواهینامه ISO۱۰۰۰۲ در منطقه۲۲

کد خبر : ۱۳۲۳۸۴

در بحثکسب این گواهینامه تاکنون ورودی‌های خوبی داشته‌ایم. با توجه به سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ همچنین ملاقات‌های مردمی و ارتباطاتی که شهروندان در زمینه رفع مشکلات شهروندی خود با مسئولان دارند، بستر خوبی فراهم شده اما این ارتباط نیازمند پالایش است که با کسب این گواهینامه امیدواریم این ارتباط بیشتر و بهتر شود.

ایلنا: با برگزاری جلسه افتتاحیه ممیزی ارزیابی در منطقه ۲۲، این منطقه گام دیگری برای کسب گواهینامه ISO۱۰۰۰۲ برداشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، گواهینامه ISO۱۰۰۰۲ بعنوان الگویی برای رسیدگی به شکایات مشتریان در سازمانهای تجاری و غیر تجاری به کار می‌رود و در واقع هدف از آن، راهنمایی دادن به سازمان‌ها، مشتریان و تمامی طرفهای ذینفع است. افزایش توانایی سازمان در شناسایی و تحلیل علل ریشه‌ای نارضایتی و اقدام لازم به منظور رفع نواقص، ایجاد رویکرد مشتری مداری در کارکنان سازمان و افزایش مهارت‌های آن‌ها در رابطه با مشتریان همچنین کسب بازار از طریق اهمیت دادن به مشتریان و ایجاد محیطی باز برای ابراز بازخوردهای آن‌ها از جمله اهدافی است که در این گواهینامه دنبال می‌شود. در این دوره افزون بر شروع ممیزی برای کسب گواهینامه ISO۱۰۰۰۲،۵ گواهینامه ISO ۱۹۰۰۱، ISO۱۴۰۰۱، ISO۱۰۰۱۵، ISO۱۰۰۱۳ همچنین OHSAS۱۸۰۰۱ مربوط به گواهینامه IMS نیز تمدید خواهند شد.

حسین مرادی شهردار منطقه ۲۲ در جلسه افتتاحیه ممیزی ارزیابی گفت: «در دوره گذشته یکسری اشکالات و نواقصی وجود داشت که با برگزاری ممیزی به سوی انطباق بر خط مشی پیش رفت. فرآیند یک خط مشی پس از تدوین، اجرا و سپس ارزیابی آن است. اگرچه در چند سال گذشته مشکلاتی در بحثاسناد فرا دست و ناهماهنگی‌هایی با سازمانهای خارج از منطقه داشتیم اما در صدد اقدامات اصلاحی و بهبود این فرآیند بودیم.»

وی در ادامه صحبت‌های خود با تاکید دوباره بر اینکه در بحثاجرای پروژه‌ها، کیفیت اجرا و انطباق آن طرح‌ها با پروژه‌ها مدنظر منطقه قرار دارد، افزود: «اگرچه ممکن است حین اجرای پروژه‌ها یکسری تغییراتی در نحوه اجرا بوجود بیاید اما در برنامه سال ۹۳، تمام سعیمان بر این است که ابتدا طرح‌ها، نقشه هاو اسناد لازم برای اجرای پروژه بمنظور انطباق بر اجرا داشته باشیم و بعد پروژه را شروع کنیم.»

شهردار منطقه ۲۲ در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مزایای کسب گواهینامه ISO۱۰۰۰۲ خاطرنشان کرد: «در بحثکسب این گواهینامه تاکنون ورودی‌های خوبی داشته‌ایم. با توجه به سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ همچنین ملاقات‌های مردمی و ارتباطاتی که شهروندان در زمینه رفع مشکلات شهروندی خود با مسئولان دارند، بستر خوبی فراهم شده اما این ارتباط نیازمند پالایش است که با کسب این گواهینامه امیدواریم این ارتباط بیشتر و بهتر شود.»

به گزارش ایلنا، در جلسه افتتاحیه ممیزی ارزیابی منطقه ۲۲ که در سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه تشکیل شد افزون بر شهردار منطقه، قائم مقام شهردار، معاونان، شهرداران نواحی و روسای ادارات همچنین سرممیز و تیم ممیزی از شرکت گواهی دهنده نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز