خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اعزام مبلغ اوقاف:

دوره تخصصی وقف برای ۷۰۰ مبلغ برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۲۴

دوره تخصصی وقف به صورت مقدماتی و شامل ۲۰ ساعت آموزش خواهد بود / این دوره مقدماتی به صورت کارگاهی برگزار می‌شود ولی شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره تخصصی که بعد از ماه صفر برگزار خواهد شد، مدارک مربوطه را نیز دریافت خواهند کرد.

ایلنا: مدیر کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: دوره آموزشی تخصصی وقف ویژه ۷۰۰ نفر از مبلغان این اداره کل برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، " حجت‌الاسلام شعبانی " اظهار داشت: حدود ۷۰۰ نفر از مبلغانی که در دهه سوم صفر به مناطق گوناگون اعزام می‌شوند، در این دوره شرکت خواهند کرد.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه این دوره به صورت مقدماتی و شامل ۲۰ ساعت آموزش خواهد بود، گفت: پس از بازگشت مبلغان از تبلیغ دهه سوم صفر، دوره‌های تکمیلی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از جمله اساتید این دوره آموزشی می‌توان به حجج اسلام والمسلمین وطن‌خواه، عضو شورای فقهی سازمان اوقاف، حاتمی معاون اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان، موسوی، متقی مشاور معاون سازمان و شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: همچنین درصدد هستیم از محضر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان نیز در این دوره آموزشی استفاده کنیم.

شعبانی افزود: این دوره مقدماتی به صورت کارگاهی برگزار می‌شود ولی شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره تخصصی که بعد از ماه صفر برگزار خواهد شد، مدارک مربوطه را نیز دریافت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز