خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی به ایلنا خبر داد:

کاهش محسوس دما در کشور با بارش برف و باران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۹۲

فردا آسمان تهران ابری در بعضی ساعات با بارش باران و برف در ارتفاعات پیش بینی می‌شود / دمای تهران فردا سه درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت.

ایلنا: ‌ مدیرکل پیش بینی هشدار سریع سازمان هوا‌شناسی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و گفت‌: بر این اساس بیشتر استان‌های کشور در چند روز آینده بارش باران و برف خواهند داشت.

" عبدالرضا امیدوار شهری " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی وجنوب غرب خبر داد و گفت: ‌ این سامانه از فردا در مناطق مرکزی و شرقی کشور فعالیت خواهد کرد و در شنبه هفته آینده نیز از نیمه شرقی کشور خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه موجب بارش باران و برف و کاهش دما در کشور خواهد شد، گفت: استان‌های گیلان، ‌مازندران، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، خوزستان چهار محال و بختیاری، ‌ کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، یزد، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان فردا هوایی بارانی و برفی خواهند داشت دمای هوا در این مناطق کاهش خواهد یافت.

به گفته مدیرکل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی در روز جمعه استانهای هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، سمنان، خراسان رضوی، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شرق اصفهان و در روز شنبه استانهای سیستان و بلوچستان، ‌خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی باران و برف همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.

امیدوار شهری درباره وضعیت آب و هوایی تهران با بیان اینکه فردا آسمان تهران ابری در بعضی ساعات با بارش باران و برف در ارتفاعات پیش بینی می‌شود، گفت: ‌ دمای تهران فردا سه درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت البته برای روز جمعه نیز هوای نیمه ابری و ابری همراه با بارش پراکنده و در اواخر وقت وزش باد دور از انتظار نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز