خبرگزاری کار ایران

مجموعه هفت جلدی کتاب‌های رستاخیز خون ویژه محرم منتشر شد

کد خبر : ۱۲۱۲۱۰

این اثر حاصل جستجوی علمی در بیش از پانصد منبع تاریخی، حدیثی، فقهی، تفسیری و کلامی است و در این کتاب، درباره همه دوران‌های حیات حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تحقیق شده است.

ایلنا: مجتمع فرهنگی پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، مجموعه هفت جلدی کتاب رستاخیز خون را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان با بررسی کتاب‌های موجود پیرامون امام حسین علیه السلام کتابی چهارده جلدی با نام «دانش نامه امام حسین علیه السلام» که نتیجه تلاش ده ساله محققین موسسه علمی – فرهنگی دارالحدیثرا انتخاب و بصورت چکیده در دوره‌ای هفت جلدی منتشر کرده است.

براساس این گزارش، این اثر حاصل جستجوی علمی در بیش از پانصد منبع تاریخی، حدیثی، فقهی، تفسیری و کلامی است و در این کتاب، درباره همه دوران‌های حیات حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تحقیق شده است.

از آنجا که مخاطبان این اثر ارزشمند عموم مردم نیستند، این مجتمع بر آن شد تا برای همه اعضای یک خانواده، اعم از زن و مرد؛ کودک، جوان و بزرگسال با پشتوانه آن کتاب تحقیقی، مجموعه‌ای به زبانی ساده و شیوا و قالبی هنرمندانه آماده و تقدیم کند.

این گزارش حاکیست، دستاورد این اقدام، بسته‌ای فرهنگی شامل عصر عاشورا(گزارش مستند و تاریخی از حوادثکربلا در عصر عاشورا)، پای سخن محبوب دل‌ها حسین علیه السلام(چهل حدیثاز حضرت سیدالشهداء علیه السلام)، ریحانه‌های دشت خون(حسین علیه السلام و عاشورا، به روایت زنان)، روز عاشورا(گزارشی مستند و تاریخی از حوادثروز عاشورا)، سلام او(ترجمانی از زیارت ناحیه مقدسه)، تا عاشورا(گزارش مستند و تاریخی از ورود کاروان حسینی به کربلا تا شب عاشورا، عطر گل سرخ(ویژه کودکان) است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز