خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خبر داد:

برگزاری همایش سبک زندگی حضرت ابوالفضل(ع) در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۴۹

رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از برگزاری همایش سبک زندگی حضرت ابوالفضل(ع) در زنجان خبر داد.

رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، گفت: مقام علمی حضرت ابوالفضل(س) و سبک زندگی اسلامی، ایثار، برادری، وفاداری در زندگی حضرت ابوالفضل(س) وسبک زندگی اسلامی، شهامت وبلند منشی در زندگی حضرت ابوالفضل(س) و سبک زندگی اسلامی و شخصیت حضرت ابوالفضل(س) از منظر کودکان و زنان واقعه کربلا از دیگر محورهای این همایش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عباس قنبری امروز سه شنبه(۲۶فروردین) با اعلام این خبر، بااشاره به اینکه ویژگی‌های شخصیتی حضرت ابوالفضل(س) در سبک زندگی اسلامی از اهداف این همایش محسوب می‌شود، ادامه داد: ولایت مداری در سبک زندگی حضرت ابوالفضل، سبک زندگی و فعالیت‌های اجتماعی حضرت ابوالفضل(س) و خانواده وسبک زندگی حضرت ابوالفضل(س) از دیگر اهداف این همایش است.

وی با بیان اینکه مفهوم وارستگی در زندگی حضرت ابوالضل(س) وسبک زندگی اسلامی، دفاع مقدس ونقش الگویی حضرت ابوالفضل(س) و فرهنگ سقایی در فرهنگ عاشورا وسبک زندگی از دیگر اهداف این همایش است، بیان داشت: توجه به کرامات حضرت ابوالفضل(س)، نماد ونماد‌پردازی از شخصیت حضرت ابوالفضل(س) در زندگی امروزی وسبک زندگی از دیگر محورهای این همایش محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه نقش الگویی حضرت ابوالفضل(س) در سبک زندگی اسلامی، تعامل با دوستان ودشمنان در سبک زندگی حضرت ابوالفضل(س)، مقام حضرت ابوالفضل نزد ائمه اطهار(ع) و دشمن از دیدگاه حضرت ابوالفضل(س) وسبک زندگی اسلامی از محورهای این همایش است، بیان داشت: مقام علمی حضرت ابوالفضل(س) وسبک زندگی اسلامی، ایثار، برادری، وفاداری در زندگی حضرت ابوالفضل(س) وسبک زندگی اسلامی، شهامت وبلند منشی در زندگی حضرت ابوالفضل(س) وسبک زندگی اسلامی و شخصیت حضرت ابوالفضل(س) از منظر کودکان و زنان واقعه کربلا از دیگر محورهای این همایش است.

وی گفت: حضرت ابوالفضل نماد کاملی از ولایتمداری و ایثار هستند که هدف از برگزاری این همایش را آشنایی با تبیین زوایای مختلف شخصیتی این حضرت برای آحاد جامعه به ویژه فرهیختگان است.

وی، از برگزاری این همایش در ۱۶ محور خبرداد و گفت: مهلت ارسال آثار تا ۲۵ اردیبهشت ۹۳ بوده و مقالات برگزیده در کتاب مجموعه مقالات همایش چاپ خواهد شد.

قنبری در پایان، ادامه داد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به آدرسwww. iauz. ac. ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۲۲۰۰۳۴-۰۲۴۱ تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز