خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هوا‌شناسی به ایلنا خبر داد؛

افزایش بارش در ۴ ماه آینده / دمای هوای کشور افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۶۹

نیم درجه میانگین دمای هوای کشور در مقایسه با چند سال گذشته افزایش یافته است / براساس پیش‌بینی‌ها که از روی نقشه‌های پیش‌بینی انجام می‌شود در ۴ ماه باقی‌مانده از سال جاری بارش‌ها افزایش خواهد یافت.

ایلنا: مدیر کل پیش‌بینی سازمان هوا‌شناسی، گفت: ‌ در چهار ماه باقی مانده از سال جاری شاهد بارش های نرمال در کشور و استان تهران خواهیم بود.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه از ابتدای سال زراعی امسال تاکنون بارش باران نسبت به میانگین ۳۰ سال گذشته ۷ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: البته میزان بارش نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه نیم درجه میانگین دمای هوای کشور در مقایسه با چند سال گذشته افزایش یافته است، افزود: دمای هوا در هفته گذشته افزایش یافت.

امیدوارشهری با بیان اینکه بارش باران در استان تهران در مقایسه با میانگین بلندمدت و سال گذشته کاهش یافته است، تصریح کرد: بارش باران کل کشور افزایش یافته است اما در استان‌های تهران این روند کاهش یافته است.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هوا‌شناسی با بیان اینکه پیش‌بینی ما برای ۴ ماه باقی‌مانده از سال جاری در زمینه بارش برف و باران نرمال خواهد بود، اظهار کرد: براساس این پیش‌بینی که از روی نقشه‌های پیش‌بینی انجام می‌شود در ۴ ماه باقی‌مانده از سال جاری بارش‌ها افزایش خواهد یافت.

امیدوارشهری گفت: ‌ بارش‌ها در استان تهران نیز در چند ماه آینده افزایش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز