خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با ایلنا:

دمای هوای تهران ۲ درجه سردتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۸

امروز آسمان تهران نیمه‌ ابری تا ابری است و در ارتفاعات شاهد بارش پراکنده هستی البته تا روز جمعه بارش قابل توجهی در تهران نخواهیم داشت / سامانه جدیدی روز جمعه وارد کشور می‌شود.

ایلنا: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: ‌ دمای هوای تهران ۲ درجه سردتر می‌شود.

" احد وظیفه " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی از غرب و جنوب غربی وارد کشور شده است، افزود: ‌ پیش بینی‌ می‌کنیم در جنوب شرق و شرق کشور و به صورت پراکنده‌تر در برخی از مناطق جنوب دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس و نواحی مرکزی و شمال شرق کشور شاهد بارش برف و باران باشیم.

وی با بیان اینکه بتدریج بارش‌ها از سمت غرب کاسته می‌شود، گفت: ‌ فعالیت این سامانه تا امشب ادامه خواهد داشت و فردا از شرق کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در جنوب استان سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان بارش‌ها شدت بیشتری خواهند داشت، تصریح کرد: ‌ برای نوارشمالی کشور از فردا با ورود موج‌های ضعیف، بارش باران پیش بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه سامانه بارشی دیگری روز جمعه از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود، اعلام کرد: بر این اساس از فردا به مدت دو روز جوی آرام در کشور حاکم است اما اواخر روز جمعه در غرب و جنوب غرب شاهد بارش پراکنده هستیم.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای شهر تهران نیز گفت: ‌ امروز آسمان تهران نیمه‌ ابری تا ابری است و در ارتفاعات شاهد بارش پراکنده هستی البته تا روز جمعه بارش قابل توجهی در تهران نخواهیم داشت.

وی افزود: ‌ در روزهای آینده دمای هوای این تهران روند کاهشی خواهد داشت به طوری که پیش بینی می‌کنیم دمای هوا فردا با کاهش دو درجه‌ای روبرو شده و به به منفی دو درجه برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز