خبرگزاری کار ایران

تصادف خونین دو دستگاه اتوبوس BRT / حال یکی از مصدومان وخیم است

کد خبر : ۱۲۰۰۰۱

حال یکی از مصدومان که خانم ۳۳ ساله‌ای وخیم گزارش شده و هم اکنون در بیمارستان امام حسین تحت مراقبت‌های ویژه است.

ایلنا: سخنگوی مرکز مدیریت حوادثو فوریتهای پزشکی از تصادف شدید دو دستگاه اتوبوس BRT و مصدوم شدن ۱۲ مسافر خبر داد.

به گزارش ایلنا، " حسن عباسی " در بیان جزئیات این حادثه اظهار داشت: در ساعت ۵:۰۴ دقیقه صبح امروز مرکز اورژانس ۱۱۵ تهران از تصادف دو دستگاه اتوبوس BRT و مصدوم شدن تعداد زیادی از مسافران در خیابان دماوند ایستگاه وحیدیه مطلع شدند وی ادامه داد، بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک خودرو فرماندهی عازم محل شد.

عباسی خاطر نشان کرد، در این حادثه ۱۲ تن از مسافران دچار صدمات و جراحات شده بودند.

تکنسینهای اورژانس پس از رسیدن بر بالین مصدومان و انجام اقدامات اولیه درمانی مصدومان را به بیمارستانهای سینا و امام حسین منتقل کردند.

وی یاد آور شد، حال یکی از مصدومان که خانم ۳۳ ساله‌ای وخیم گزارش شده و هم اکنون در بیمارستان امام حسین تحت مراقبت‌های ویژه است.

مصدومان ۴ زن و ۸ مرد بودند که ۵ نفر از مصدومان بیمارستان امام حسین و ۷ تن در بیمارستان سینا بستری شدند.

یک مقام انتظامی نیز در مورد علت حادثه گفته است: یک دستگاه اتوبوس کابین بی آر تی که از مسیر شرق به غرب در حال حرکت بود به علت خواب آلودگی راننده از مسیر منحرف و به مسیر مقابل انحراف پیدا کرد و در این هنگام با یک اتوبوس دو کابین که در مسیر غرب به شرق در حرکت بود برخورد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز