خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:

پل‌های ارتباطی شهید باکری تعریف جدیدی به ورودی‌های شهر تهران می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۰۲

با افتتاح این پل‌های ارتباطی شهروندان می‌توانند قبل از رسیدن به شیخ فضل‌الله از طریق بزرگراه شهید باکری که مسیر شرقی غربی همانند دو بزرگراه همت و حکیم دارد، برای امتداد مسیرشان از این بزرگراه استفاده کنند.

ایلنا: معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، گفت: با بهره‌برداری از پل‌های ارتباطی شهید باکری تعریف جدیدی از ورودی شهر تهران خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " مازیار حسینی "، در مراسم بهره‌برداری از پلهای ارتباطی بزرگراه شهید باکری به باند جنوب آزادراه تهران کرج با بیان اینکه در ساخت این پل‌ها از استانداردهای بین‌المللی استفاده شده است اظهار کرد: از طرف سازه بتونی برتر کشور این پل‌ها به عنوان برتری پلهای سال ۹۲ انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه در اطراف این پروژه به مساحت ۶ هکتار فضای سبز ایجاد خواهیم کرد افزود: ساخت این پلها از سال ۸۵ در معاونت فنی و عمرانی در مدیریت آقای دنیامالی آغاز شد اما افتتاح نخستین پلهای آن در زمان مدیریت من صورت گرفت. امروز نیز شاهد بهره‌برداری ۷ / ۲ کیلومتر از از پل‌های ارتباطی شهید باکری هستیم که از ویژگی خاصی برخوردار است.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه این پل‌ها علاوه بر ارتباط محلی با فردوس و لاله با بزرگراه‌های شهید همت، حکیم نیز ارتباط دارند تصریح کرد: دهانه این پلها ۹۶ متر است که در نوع خود بی‌نظیر است.

حسینی ادامه داد: در ساخت این پل‌ها سه معارض اساسی داشتیم. کانال میان‌رود، خط ۵ مترو که زمینی بود و آزادراه تهران کرج. در بخش آزادراه تهران کرج امکان مسدود کردن آن را نداشتیم و در خط ۵ مترو نیز نمی‌توانستیم مانع از تردد قطار شویم. اما با این حال تلاش کردیم تا این پل‌ها به بهترین نحو ممکن ساخته شود.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پل‌ها بخش اعظمی از ترافیک بزرگراه تهران کرج کاسته می‌شود گفت: با افتتاح این پل‌های ارتباطی شهروندان می‌توانند قبل از رسیدن به شیخ فضل‌الله از طریق بزرگراه شهید باکری که مسیر شرقی غربی همانند دو بزرگراه همت و حکیم دارد برای امتداد مسیرشان از این بزرگراه استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز