خبرگزاری کار ایران

ایران و سوریه یادداشت تفاهم همکاری‌های فرهنگی و دینی امضا کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۴۰

حجت الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین جمعی از مسئولان سوری در مراسم امضای این یادداشت تفاهم که در هتل آزادی برگزار شد، حضور داشتند.

ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و دکتر عبدالستار السید وزیر اوقاف سوریه، در زمینه‌های فرهنگی و دینی(تبلیغی و آموزشی) یادداشت تفاهم امضا کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، این یادداشت تفاهم را علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد عبدالستار السید وزیر اوقاف سوریه امضا کردند.

براساس این گزارش، حجت الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین جمعی از مسئولان سوری در مراسم امضای این یادداشت تفاهم که در هتل آزادی برگزار شد، حضور داشتند.

«اهتمام مشترک به گفتمان اسلامی در خدمت طرح امت واحد و آینده تمدنی آن»، «بهره‌گیری از خطبه‌های نماز جمعه برای تحقق وحدت امت و همگام با نیازهای امروز»، «تلاش برای تأسیس شبکه تلویزیونی مشترک به منظور تحکیم تقریب بین مذاهب اسلامی و مقابله با رسانه‌های تحریک آمیز و تکفیری» و «تداوم همکاری مشترک در پاسداشت فرهنگ مقاومت در بین ملت‌های مسلمان به منظور دفاع از سرزمین و مقدسات اشغال شده از جمله فلسطین» برخی از زمینه‌های همکاری میان ایران و سوریه در این یادداشت تفاهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز