خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا: ‌

وام خبرنگاران به دلیل مسایل اقتصادی قطع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۲۱

در برنامه ریزی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در دور سوم برای خبرنگاران، ورزشکاران، فعالان قرآنی و هنرمندان اعتبارات جداگانه به منظور ارائه وام در نظر گرفته شد اما به دلایلی این مساله در کمیسیون بودجه شورا نادیده گرفته شد.

ایلنا: ‌ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: وام خبرنگاران در سال جاری به دلیل مسایل اقتصادی قطع شده است.

" علیرضا دبیر " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره چرایی قطع وام خبرنگاران، اظهار کرد: ‌ در برنامه‌ریزی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در دور سوم برای خبرنگاران، ورزشکاران، فعالان قرآنی و هنرمندان اعتبارات جداگانه به منظور ارائه وام در نظر گرفته شد اما به دلایلی این مساله در کمیسیون بودجه شورا نادیده گرفته شد.

وی ادامه داد: قطع این بودجه به دلیل مباحثاقتصادی بوده است البته ما با کمک همکارانمان در معاونت فرهنگی و اجتماعی قطعا در متمم بودجه به این مساله رسیدگی می‌کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد‌: در متمم بودجه امسال به این موضوع توجه کرده و با جلب نظر همکاران برای هر کدام این گروه‌ها مبلغی را به عنوان وام در نظر می‌گیریم.

به گزارش ایلنا، مبلغ این وام برای هر گروه صنفی یک میلیارد تومان در سال‌های گذشته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز