خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تأکید کرد:

فاصله شرق با غرب و جنوب با شمال تهران کم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۶۴

مناطق مرکزی شهر مانند مناطق ۹ و ۱۰ به دلیل تراکم زیاد جمعیت و خودرو، مشکلات زیرساختی و محدودیت معابر، از مناطقی است که نیازمند حرکت جدی‌تر و فعالیت بیشتری هستند.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در هشت سالی که گذشت، مدیریت شهری هم به شمال و هم به جنوب شهر توجه کرد و در این میان مناطق محروم جنوب شهر را در اولویت فعالیت‌ خویش قرار داد.

به گزارش ایلنا، سید جعفر تشکری هاشمی افزود: در این هشت سال با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های شهری تلاش کردیم تا نگذاریم فاصله بین جنوب و شمال شهر بیشتر شود و حتی این فاصله کمتر نیز شده است.

وی با تاکید بر اینکه مناطق شرق و جنوب شهر نسبت به مناطق غرب و شمال شهر از امکانات کمتری برخوردار هستند، اعلام کرد: هر چند اقدامات خوبی در زمینه عمران شهری در این مناطق انجام شده اما مناطق مذکور هنوز جای کار بسیاری داشته و نیاز به اقدامات بیشتری دارند.

بار مسئولیت مدیریت شهری در مناطق مرکزی شهر بیشتر است

معاون شهردار تهران مناطق مرکزی شهر مانند مناطق ۹ و ۱۰ را به دلیل تراکم زیاد جمعیت و خودرو، مشکلات زیرساختی و محدودیت معابر، از مناطقی دانست که نیازمند حرکت جدی‌تر و فعالیت بیشتری هستند و اظهار کرد: بار مسئولیت مدیریت شهری علاوه بر مناطق شرق و جنوب تهران، نسبت به این مناطق نیز بیشتر است.

تشکری هاشمی کار و تلاش هر چه بیشتر و سعی در توسعه رفتار اسلامی و انسانی در شهر را وظیفه مدیریت شهری اعلام و تصریح کرد: این رفتار باید در دل و جان تمام خدمت‌گزاران شهر از جمله رانندگان حمل و نقل عمومی جاری و ساری شود.

وی مناطق ۹ و ۱۰ را به دلیل پیچید‌گی‌های مختلف، مناطقی دانست که دارای مشکلات بیشتری هستند و اضافه کرد: یکی از عمده‌ترین این مشکلات در حوزه ساخت و ساز است که توسعه حمل و نقل عمومی در این مناطق را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.

آموزش رانندگان به ارتقای حمل و نقل عمومی می‌انجامد

معاون شهردار تهران مدیریت منابع انسانی در حوزه وسایل نقلیه عمومی را یکی از اصلیترین محورهای ارتقاء و بهبود خدمات این حوزه دانست و اظهار کرد: آموزش رانندگان حمل و نقل عمومی که آخرین مورد آن را در زمینه آموزش رانندگان سرویس مدارس شاهد بودیم، از همین نوع نگاه ناشی می‌شود.

تشکری هاشمی عمل کردن به جای حرف‌ زدن برای حل مشکلات مردم را سرلوحه فعالیت‌ مدیریت شهری در دوره جدید عنوان و تصریح کرد: موظف‌ایم با مردم رفتاری توأم با کرامت، عدالت، انصاف، محبت و مروت داشته باشیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه آموخته‌ایم مانند دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی کار و تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: رانندگان حمل و نقل عمومی نیز از طریق خوش خلقی نسبت به مسافران خود و خدمت هر چه بیشتر به شهروندان که در نوع خود توفیق بزرگی محسوب می‌شود، می‌توانند نشان دهنده این روحیه باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز