خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با ایلنا:

وام خبرنگاران متوقف شده است / شورای شهر همکاری کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۷۹

بصره‌ای که متعلق به پرداخت وام به خبرنگاران تعلق داشت در بودجه امسال شهرداری تهران توسط اعضای شورای شهر حذف شده است / تاکنون شش میلیارد تومان وام به بیش از دو هزار خبرنگار ارائه شده است.

ایلنا: مدیر کل فرهنگی شهر تهران با بیان اینکه تاکنون به طور متوسط ۵ / ۳ میلیون تومان به بیش از دو هزار خبرنگار وام پرداخت شده است ابراز امیدواری کرد روند پرداخت وام‌های خبرنگاری که در سال جاری به دلیل عدم تخصیص اعتبار متوقف شده است با همکاری شورای شهر ادامه یابد.

" عبداله رمضانی " در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه متأسفانه تبصره‌ای که متعلق به پرداخت وام به خبرنگاران تعلق داشت در بودجه امسال شهرداری تهران توسط اعضای شورای شهر حذف شده است اظهار کرد: امیدواریم در متمم بودجه شهرداری این تبصره لحاظ شود تا بتوانیم وام خبرنگاران را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه جای بسیار خوشحالی است که خبرنگاران به مجموعه مدیریت شهری اعتماد دارند گفت: تناسب میزان درخواست و مبلغی که به عنوان بودجه در اختیار ما قرار دارد خیلی کم است و امیدواریم با هماهنگی دوستانمان در شورای شهر در دور چهارم تغییراتی در رقم این اعتبارات لحاظ شود و این تبصره در متمم بودجه لحاظ شود.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه تا سال گذشته برای هر سال یک میلیارد تومان بودجه به عنوان وام خبرنگاران در نظر گرفته می‌شد تأکید کرد: تاکنون شش میلیارد تومان وام به بیش از دو هزار خبرنگار ارائه شده است که امیدواریم با افزایش اعتبار در متمم بودجه و لحاظ کردن آن بتوانیم به درخواست بیش از دو هزار خبرنگاری که منتظر دریافت وام هستند پاسخ دهیم.

رمضانی در پایان ابراز امیدواری کرد که در شش ماهه دوم سال این ردیف بودجه برای وام خبرنگاران لحاظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز