خبرگزاری کار ایران

شرکت بهره برداری مترو شرکت بر‌تر در حمل و نقل ریلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۳۳

در پانزدهمین همایش بین المللی و هشتمین نمایشگاه دستاوردهای حمل و نقل ریلی که دیروز با حضور شرکت‌های ریلی از جمله شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه و دیگر سازمان‌ها و موسسات وابسته در سالن همایش‌های رازی آغاز به کار کرده بود که با معرفی بر‌ترین‌ها به کار خود پایان داد.

ایلنا: در پانزدهمین همایش بین المللی و هشتمین نمایشگاه دستاوردهای حمل و نقل ریلی، شرکت بهره برداری مترو تهران به عنوان شرکت بر‌تر و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل این شرکت به عنوان غرفه بر‌تر نمایشگاه شناخته شدند.

به گزارش ایلنا، در پانزدهمین همایش بین المللی و هشتمین نمایشگاه دستاوردهای حمل و نقل ریلی که دیروز با حضور شرکت‌های ریلی از جمله شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه و دیگر سازمان‌ها و موسسات وابسته در سالن همایش‌های رازی آغاز به کار کرده بود که با معرفی بر‌ترین‌ها به کار خود پایان داد.

در این مراسم که فلاش دبیر کل اتحادیه حمل و نقل ریلی UITP نیز حضور داشت؛ شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به عنوان شرکت بر‌تر حوزه حمل ونقل ریلی انتخاب شد. همچنین مهندس عباباف قائم مقام این شرکت هم عنوان پژوهشگر بر‌تر صنعت حمل و نقل ریلی را از آن خود کرد.

در بخش نمایشگاه نیز غرفه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو در جمع چند غرفه بر‌تر این نمایشگاه انتخاب شد.

در پانزدهمین همایش بین المللی و هشتمین نمایشگاه دستاوردهای حمل و نقل ریلی جمعی از سفرای کشور‌های مختلف، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مدیران صنعت حمل و نقل، دانشجویان و استادان این حوزه حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز