خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

در دوره جدید مدیریت شهری به جنوب شهر بیشتر توجه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۱۱

بر اساس دید کار‌شناسی و استدلال منطقی فعالیت‌های خود را در حوزه حمل و نقل و ترافیک با مقیاس یک - یکم در شهر پیگیری کرده و سعی می‌کنیم تا تک تک شهروندان از خدمات حمل و نقل عمومی بهره‌مند شوند.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: توسعه فرهنگی و آماده نمودن الزامات معنوی، مکمل توسعه فرهنگی و فراهم آوردن امکانات مادی برای شهر و شهروندان است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید جعفر تشکری هاشمی افزود: در صورت حاکمیت مدیریت ارزشی در شهر و توجه به ابعاد مادی و معنوی زندگی شهری می‌توانیم انتظار تحول جدی در رفتارهای شهروندی را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در رویکرد مدیریت شهری در دوره جدید موضوعات اجتماعی و فرهنگی بیش از گذشته مورد توجه قرار خواهد گرفت، اعلام کرد: از این منظر ضمن تاکید بر جنبه‌های تربیتی و انسانی در اجرای زیرساخت‌های شهری، سعی خواهیم کرد تا مناطق جنوبی شهر را در فعالیت‌های خود به صورت ویژه مورد توجه قرار دهیم.

توجه بیشتر به ری، قبله تهران

معاون شهردار تهران منطقه ۲۰ را از جمله مناطقی بر شمرد که در این چند سال اتفاقات بزرگ و تحولات مهمی را از سوی مدیریت شهری در آن شاهد بودیم، اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، ری قبله تهران است و در دوره جدید مدیریت شهری این منطقه مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت.

تشکری هاشمی، توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی با محوریت انسان را جوهره فعالیت‌های مدیریت شهری در دوره جدید اعلام و تصریح کرد: با نگاه انسان محور سعی می‌کنیم گام به گام جلو رفته و برای مسائل و مشکلاتی که شهر با آن‌ها رو به رو است چاره اندیشی کنیم.

وی توجه به موضوع حمل و نقل عمومی را موضوعی جدی عنوان و اضافه کرد: این موضوع باید از تمرکز خارج شده و از این رو شهرداری‌های مناطق می‌بایست به ایستگاه‌های اتوبوس و مترو توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که اساساً موضوع نگهداشت شهر از جمله نگهداری ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی موضوع مهمی است که نیازمند توجه جدی است.

نسبت به بلوک به بلوک شهر احساس تکلیف می‌کنیم

معاون شهردار تهران رفتار انسانی و عدالت محوری را از اولویت‌های مدیریت شهری در دوره جدید اعلام و اظهار کرد: در این دوره با تکیه بر فرهنگ جهادی از ظرفیت‌های شهر در تمام ابعاد استفاده می‌کنیم و با همکاری و همراهی خود شهروندان برای تحقق این ظرفیت‌ها از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

تشکری هاشمی، توجه به زیرساخت‌های شهری مانند احداثمترو و توسعه سیستم حمل و نقل شهری و ساخت بزرگراه‌ها و تکمیل شبکه معابر شهری را از جمله نیازهای شهر به عنوان موجود زنده بر شمرد و تصریح کرد: مکمل این زیرساخت‌ها توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی است که هویت شهر و شهروندان آن را شکل می‌دهد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نسبت به معبر به معبر و بلوک به بلوک شهر احساس تکلیف و مسئولیت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: بر اساس دید کار‌شناسی و استدلال منطقی فعالیت‌های خود را در حوزه حمل و نقل و ترافیک با مقیاس یک - یکم در شهر پیگیری کرده و سعی می‌کنیم تا تک تک شهروندان از خدمات حمل و نقل عمومی بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز