خبرگزاری کار ایران

معصومه آباد مطرح کرد؛

به دنبال حل مشکل ازدواج باشیم تا مسائل ازدواج فرزند خوانده با سرپرست

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۷۹

در شرایط فعلی که آمار نگران‌کننده‌ای از طلاق یعنی ثبت یک طلاق در هر ۴ دقیقه به گوش می‌رسد و متأسفانه شاهد افزایش طلاق و افزایش سن ازدواج هستیم بهتر است بیشتر به دنبال این موضوع باشیم که قوانینی را تعیین کنیم که در آن آمار ازدواج افزایش و طلاق کاهش یابد.

ایلنا: عضو شورای شهر تهران با اشاره به آمار افزایش طلاق و وضعیت نگران‌کننده در زمینه ازدواج گفت: بهتر است به فکر ازدواج جوانان باشیم تا ازدواج فرزند خوانده با سرپرست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " معصومه آباد " در جلسه علنی امروز شورای شهر درباره اصلاح قانون حمایت از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست و موضوع ازدواج فرزند خوانده با سرپرست اظهار کرد: افرادی یا نمایندگان مجلسی که به این موضوع اصرار دارند یا موضوع را نمی‌دانند یا مقرضانه برای اصلاح قانون اظهار نظر می‌کنند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی که آمار نگران‌کننده‌ای از طلاق یعنی ثبت یک طلاق در هر ۴ دقیقه به گوش می‌رسد و متأسفانه شاهد افزایش طلاق و افزایش سن ازدواج هستیم بهتر است بیشتر به دنبال این موضوع باشیم که قوانینی را تعیین کنیم که در آن آمار ازدواج افزایش و طلاق کاهش یابد که جوانان را از فضای ناامیدکننده دور کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا همچنین با بیان اینکه به تولد ۲۳۷۰ کودک کمک کرده‌ام، روز جهانی کودک را به فرزندانم و سایر کودکان تبریک گفته و اظهار داشت: در قالب مصوبه شهر تهران دوستدار کودک مصوباتی را برای حمایت از کودکان شهر تهران انجام دادیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز