خبرگزاری کار ایران

تغییر نام خیابان ادوارد براون در شورای شهر بررسی نشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۳۷

خوب یا بد بودن این اسامی ملاک تصمیم گیری اعضا نباشد براساس قانون نامگذاری شورای شهر تهران اولویت با سکونت خانواده شهید است.

ایلنا: در جلسه علنی امروز طرح تغییر نام خیابان ادوارد براون واقع در محدوده منطقه ۶ شهرداری تهران توسط اعضای شورای شهر بررسی نشد و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بر اساس این طرح قرار بود نام خیابان ادوارد براون به ادواردو آنیلی از دستور خارج شد اما بررسی سایر تغییر نام‌ها صورت گرفت که به درخواست برخی از اعضا تغییر نام برخی از کوچه‌ها از جمله تغییر نام کوچه گل گشت، کوچه خورشیدی، کوچه اکبریان، بن بست ادریسی، کوچه ابوذر، بن بست حمام، کوچه پرسش، بن بست حجرت غربی و کوچه مسجد سجاد تأیید نشد اما تغییرنام‌ها انجام شد.

قرائتی یکی از اعضای شورای شهر تهران در این باره گفت: به اعتقاد من نیازی نیست در ارتباط با کوچه‌ها و تأیید آن وقت صحن شورای شهر گرفت شده بهتر از در کمیسیون بررسی انجام شود.

اعضای دیگر شورای شهر نیز هر کدام تذکراتی را نسبت به این تغییرنام‌ها ارائه کردند که معصومه آباد در این باره گفت: خوب یا بد بودن این اسامی ملاک تصمیم گیری اعضا نباشد براساس قانون نامگذاری شورای شهر تهران اولویت با سکونت خانواده شهید است.

دنیامالی نیز گفت: تمامی معابر شهر تهران باید شماره داشته باشند حال به هر اسمی که نامگذاری شود.

احمد مسجد جامعی در واکنش به اظهار نظر اعضا گفت: این یک مصوبه است اعضا می‌توانند به آن رأی دهند، می‌توانند ندهند که دنیا مالی گفت: بهتر است شکل این کار تغییر یابد.

ساعی نیز در پایان گفت: برخی از کوچه‌های ما نام دارند که برای این نام مصوبه‌ای در شورا وجود دارد ما کوچه‌هایی را که مصوبه ندارد را تغییر می‌دهیم و آنهایی که تأیید شده باشند بدون تغییر باقی می‌ماند.

همچنین در جلسه علنی امروز دو فوریت طرح چگونگی تعیین نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران در مجامع مطرح شد که با اظهار نظر مختلف اعضا مواجه شد.

براین اساس اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد که یک فوریت دو فوریت یا عادی بودن طرح از آن برداشته شود و براساس پیشنهاد هیئت رئیسه تصمیم گیری صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز