خبرگزاری کار ایران

نام گذاری یکی از معابر غرب تهران به نام شهید آتش نشان " امید عباسی "

کد خبر : ۱۰۸۵۳۵

با هماهنگی حوزه مقاومت بسیج و ایثارگران مشخصات شهدای این منطقه شناسایی شده و مرحله نصب آن ها بر سر در کوچه ها و معابر شهری در مراحل پایانی است.

ایلنا: ‌شهردار منطقه ۵ تهران از نامگذاری یکی از معابر غرب تهران به نام شهید امید عباسی " آتش نشان فداکار " خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید طلوعی، شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای حفظ و تقویت فرهنگ ایثار و جوانمردی و حفظ یاد و خاطره آتش‌نشان شهید امید عباسی یکی از معابر غرب تهران به نام این شهید فداکار نامگذاری شد.

وی افزود: پس از تصویب شورای اسلامی شهر تهران خیابان دوم غرب شهران که محل سکونت خانواده شهید است به نام شهید عباسی تغییر کرد.

طلوعی درادامه از نامگذاری ۱۸ مورد ازمعابر غرب تهران به نام شهدا خبر داد و گفت: با هماهنگی به عمل آمده و مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ۱۸ معبر دیگر نیز به نام شهدا مزین می شود.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به این که نصب تندیس شهد عباسی درباغ مشاهیر و جوانمردان تاریخ در بوستان جوانمردان را ازدیگر برنامه های مورد نظر برشمردوتصریح کرد: این طرح با هدف حفظ و تقویت ارزش های ایثار و جوانمردی اجرامی شود.

شهردار منطقه ۵ در پایان به نصب طرح جدیدی از تابلوهای هویت شهدای منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با هماهنگی حوزه مقاومت بسیج و ایثارگران مشخصات شهدای این منطقه شناسایی شده و مرحله نصب آن ها بر سر در کوچه ها و معابر شهری در مراحل پایانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز