خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه‌های هفته آتش‌نشان در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۳۱

در روز دوشنبه(روز آموزش ایمنی و آتش‌نشانی) نیز از ۱۲۵ مدرسه دخترانه و ۱۲۵ مدرسه پسرانه بازدید خواهد شد و در این روز در مدتی حدودا ۲۰ دقیقه موارد ایمنی به دانش‌آموزان آموزش خواهد شد

ایلنا: ‌ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برنامه‌های این سازمان به مناسبت هفته آتش‌نشان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدرضا خوشزاد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح برنامه‌های روز آتش‌نشان، اظهار کرد: ‌ در روز پنجشنبه(چهارم مهرماه) آتش‌نشانان پایتخت با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کرده و پس از گلباران قبور شهدای آتش‌نشان به همراه هزار تن از آتش‌نشانان با حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، دیدار می‌کنند.

وی با بیان اینکه هزار نفر از آتش‌نشانان در روز جمعه که به نام روز آتش‌نشان، معنویت و خودسازی نامگذاری شده، در نماز جمعه شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: ‌ در عصر روز جمعه نیز یگان‌های سازمان‌ آتش‌نشانی در هشت منطقه عملیاتی پایتخت رژه با جدیدترین امکانات خودرویی و موتوری خواهند داشت همچنین در روز شنبه نیز از کتاب «من» با هدف نهادینه کردن فرهنگ ایمنی میان شهروندان رونمایی خواهد شد.

خوشزاد با بیان اینکه روز شنبه به نام روز ایمنی و مشارکت شهروندی نامگذاری شده، است، تاکید کرد: ‌ آتش‌نشانان پایتخت از ۱۲۵ مجتمع مسکونی که عمدتا نیازمند ایمن‌سازی هستند، بازدید و اقدام به ایمن‌سازی آنها خواهند کرد همچنین در هفتم مهرماه که روز آتش‌نشان است از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر اجتماع هزار و ۶۰۰ نفری آتش‌نشانان در برج میلاد را خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تقدیر آتش‌نشانان نمونه توسط شهردار تهران و اعطای نشان شجاع به هفت تن از آتش‌نشانان خبر داد و تاکید کرد: در مراسم برج میلاد از خانواده دو شهید آتش‌نشانی امید عباسی و جواد محمدی و همچنین زنده‌یاد مجتبی جراحی نیز قدردانی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در روز دوشنبه(روز آموزش ایمنی و آتش‌نشانی) نیز از ۱۲۵ مدرسه دخترانه و ۱۲۵ مدرسه پسرانه بازدید خواهد شد و در این روز در مدتی حدودا ۲۰ دقیقه موارد ایمنی به دانش‌آموزان آموزش خواهد شد همچنین مراسمی با حضور دو هزار و ۲۰۰ تن از خانواده‌های آتش‌نشانان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد.

خوشراد با اشاره به اینکه در روز سه‌شنبه مدیران و معاونان آتش‌نشانی در شورای شهر تهران برای ارائه گزارش در شورای شهر تهران حاضر خواهند شد، گفت: ‌در این روز ایستگاه ۶۴ ولنجک نیز با حضور پدر کوهنورد فقید شهید مجتبی جراحی به نام وی نامگذاری خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: از شنبه تا پنجشنبه هفته آینده در هشت نقطه پایتخت نظیر ضلع جنوب غرب و شمال شرقی پارک پردیسان، حکیمیه تهرانپارس، خیابان آیت‌الله سعیدی، میدان حسن‌آباد، پارکینگ مصلی، بوستان ولایت و بلوار ابوذر آتش‌نشانی تهران با ایجاد هشت ایستگاه سیار اقدام به توزیع و نصب خاموش‌کننده بر روی خودروها می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز