خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی از مراکز تحت نظارت در سفر به محلات

مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی در سفر یک روزه به شهرستان محلات به همراه حمید رضا قهرمانی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان محلات از واحد های تحت نظارت دامپزشکی این شهرستان بازدید کر

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی،  محسن شانقی در این سفر ابتدا از کشتارگاه دام محلات بازدید کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی ضمن بازدید از محوطه کشتارگاه دام از اماکن زیرمجموعه کشتارگاه از جمله سالن کشتار دام سبک و سنگین، سردخانه، اتاق بازرسی بهداشتی و سایر تاسیسات موجود بازدید کرد.

در ادامه شانقی با حضور در دفتر معاونت شهرداری محلات بر اهمیت توجه به مسائل بهداشتی مرتبط با کشتارگاه دام به ویژه استفاده از سردخانه جهت ارتقاء کیفیت بهداشتی و خوراکی گوشت قرمز، اجرای مصوبات کمیته ساماندهی کشتارگاه دام، رعایت بهداشت فردی کارکنان شاغل در کشتارگاه و همکاری با بازرس بهداشتی و ناظر ذبح شرعی تاکید کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی در ادامه از شرکت آبزی پرور (ماهیان زینتی) بازدید کرد و در جلسه با مدیریت شرکت آبزی پرور به ضوابط و مقررات حمل و نقل ماهیان زینتی از طریق سامانه قرنطینه و هماهنگی مبدا و مقصد اشاره کرد.

در ادامه جلسه مدیریت شرکت آبزی پرور به بیان مشکلات شرکت پرداخت و درخواست همکاری به منظور توسعه ظرفیت پرورش آبزیان زینتی را داشت.

در پایان این سفر مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی از یک واحد تولیدی خوراک دام و طیور و قسمت های مختلف این واحد از قبیل مکمل سازی و خوراک دام کنسانتره و فسفات و آزمایشگاه کنترل کیفی بازدید و بر رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی در تولید محصولات تحت نظارت مسئولین فنی امور دارویی و خوراک و مدیرعامل شرکت تاکید کرد.

در این بازدید محسن شانقی ضمن قدردانی از تلاشهای مسولین و کارکنان، این مجموعه را به عنوان یکی از شرکت های موفق در منطقه دانست و یکی از رمزهای موفقیت آن را وحدت و همدلی مسئولین و کارکنان آن اعلام کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی سپس طی جلسه ای از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفته و نسبت به رفع آن قول مساعد داد.

همچنین پس از پایان بازدید ضمن حضور در مراسم نماز جماعت ظهر و عصر در شرکت با حضور مدیرکل محترم دامپزشکی استان مرکزی مراسم ولادت حضرت امام رضا(ع) برگزار شد.

 

کد خبر : ۴۰۱۵۲۶