خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران:

ایجاد 3915 فرصت شغلی در بخش کشاورزی مازندران

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، از تحقق 87 درصدی تعهدات شغلی بخش کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از جهاد کشاورزی مازندران، سید محمد جعفری در نشست شورای هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل، گفت: سازمان جهاد کشاورزی متعهد شده برای 4 هزار و 500 نفر فرصت شغلی ایجاد کند که تاکنون 87 درصد تعهدات (3915 فرصت شغلی)در این بخش عملی شده است.

وی، تجهیز و نوسازی شالیزارها، توسعه مکانیزاسیون و احداث باغ در زمین‌های شیبدار را از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی برشمرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی مازندران تصریح کرد: کل اعتبارات بانکی بخش کشاورزی مازندران تاکنون 860 میلیارد تومان بوده که حدود 5 درصد این اعتبار جذب شده است.

جعفری گفت: تسهیلات خوبی به بخش گلخانه و پرورش گل و گیاه استان اختصاص داده شده است که تولیدکنندگان باید نسبت به جذب آن اقدام کنند.

وی افزود: همچنین اصلاح ساختار شالیکوبی‌ها و تبدیل شالیکوبی‌های سنتی به مدرن نیز از برنامه‌های مهم و در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی مازندران است.

این مسوول افزود: شهرستان آمل با دارا بودن زمین‌های مستعد جلگه‌ای، جنگلی و کوهستانی، توانسته در تولید محصولات کشاورزی باغی و گلخانه‌ای جایگاه ممتازی را در استان داشته باشد.

 

کد خبر : ۳۴۲۸۶۸