خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

مجلس بودجه حوزه بازی‌های رایانه‌ای را افزایش می‌دهد

کد خبر : ۱۲۹۰۹۷

کمیسیون فرهنگی با توجه به تاکیدات رهبری در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای مفید درنظر دارد تا بودجه مناسبی در سال آینده به عرصه گیم اختصاص داده شود.

ایلنا: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در سال آینده بودجه مناسب و جهشی برای حوزه بازی‌های رایانه‌ای اختصاص خواهد داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین «سید مرتضی حسینی» به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت ساخت فیلم، تولید بازی‌های رایانه‌ای مفید و ترویج بازی‌های پر تحرک در دیدار اخیر ایشان با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری همچون همیشه توجه ویژه‌ای به مقوله فرهنگ داشته و دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به روند بودجه بندی بخش‌های مختلف عرصه فرهنگ کشور در بودجه سال ۹۳ اشاره کرد و ادامه داد: کمیسیون فرهنگی با توجه به تاکیدات رهبری در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای مفید در نظر دارد تا بودجه مناسبی در سال آینده به عرصه گیم اختصاص داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی یادآورشد که مجلس به عنوان نهاد قانون گذاری و خانه ملت تلاش دارد تا حد توان بودجه مناسبی برای پیشرفت فرهنگ اختصاص دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی به بودجه سالجاری عرصه فرهنگ اشاره کرد و توضیح داد: در بودجه پیشنهادی سال۹۲ توجه نامناسبی به مقوله فرهنگ شده بود که نمایندگان این بودجه را اصلاح و به سه برابر افزایش دادند، و حال اینکه چقدر از این بودجه تاکنون محقق شده، بحثجداگانه‌ای طلب می‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین به وظیفه نمایندگان مجلس در زمینه ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی اشاره کرد و گفت: نمایندگان در زمینه تعیین بودجه و قانون گذاری فعالیت داشته و در صورتی که مجموعه‌های فرهنگی با مشکلاتی در عرصه بودجه و یا اجرا روبه رو هستند، می‌توانند با همفکری مجلس از دامنه مشکلات و مسایل بکاهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز