خبرگزاری کار ایران

جلال ساعدپناه جایزه گوته آلمان را دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۱۲

فیلم کوتاه سیاه و سفید به کارگردانی جلال ساعدپناه، جایزه مؤسسه گوته آلمان را برای بهترین کارگردانی فیلم کوتاه از دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم دهوک در اقلیم کردستان عراق را از آن خود کرد.

ایلنا: فیلم کوتاه داستانی «سیاه و سفید» جدید‌ترین اثر جلال ساعدپناه، در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه در دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم دهوک در سالن کنگره دانشگاه دهوک در اقلیم کردستان عراق به نمایش درآمد و توانست جایزه مؤسسه گوته آلمان را برای بهترین کارگردانی فیلم کوتاه این جشنواره را تصاحب کند.
به گزارش ایلنا، اعضای مؤسسه گوته آلمان به دلیل مهارتهای کارگردانی و به تصویرکشیدن یک داستان چندلایه غنی از استعاره، جایزه امسال خود را از جشنواره بین‌المللی فیلم دهوک به فیلم کوتاه «سیاه و سفید» به کارگردانی جلال ساعدپناه از ایران اهدا کردند.
فیلم کوتاه «سیاه و سفید» توسط مؤسسه سینمایی «ستاک فیلم» با مدیریت «ستار چمنی‌گل» و «ویدا صالحی» در سطح جهان پخش بین‌المللی می‌شود.
در دومین جشنواره بین‌المللی فیلم دهوک، «تورج اصلانی» فیلمبردار سینمای ایران داور بخش فیلم کوتاه و مستندساز، تدوینگر و کارگردانی ایرانی «ابراهیم سعیدی» داور بخش سینمای جهان را برعهده داشت.
دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «دهوک» با نمایش فیلم‌های بلند، کوتاه داستانی، مستند و تجربی از کارگردان ایرانی و کشورهای مختلف جهان در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی در روزهای ۱۷ تا ۲۴ مهرماه جاری(۹ تا ۱۶ اکتبر ۲۰۱۳) در سالن کنگره دانشگاه دهوک در اقلیم کردستان عراق برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز