خبرگزاری کار ایران

«خاطرات روی سنگ» در سینماهای سوئیس روی پرده رفت

کد خبر : ۲۳۶۱۹۶

«خاطرات روی سنگ» به کارگردانی شوکت امین کورکی در سینماهای سراسر سوئیس و همچنین در بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «توسیس» این کشور به نمایش درآمد.

«خاطرات روی سنگ»(بیره‌وه‌رییه‌کانی سه‌ر به‌رد) Memories On Ston جدید‌ترین اثر «شوکت امین کورکی» کارگردان کُرد عراقی که با فیلمبرداری سینماگر ایرانی «سالم صلواتی» و با همکاری تعدادی از عوامل سینمای ایران، آلمان و اقلیم کردستان عراق آماده شده است، در جدید‌ترین حضور بین‌المللی خود درسینماهای شهرهای مختلف سویس روی پرده رفت و مورد استقبال تماشاگران سویسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، بعداز نمایش «خاطرات روی سنگ» در هر شهر، جلسه پرسش و پاسخ آن برگزار شد و «شوکت امین کورکی» کارگردان این فیلم به دقت به تمام سؤالات روزنامه‌نگاران، منتقدان سینمایی و تماشاگران سوئیسی پاسخ گفت.

همچنین سه فیلم سینمایی «عبور از غبار»(په‌رینه‌وه له غوبار) Crossing the Dust، «جایی برای بازی»(شوینیک بو یاری) Kick Off و «خاطرات روی سنگ» به کارگردانی «شوکت امین کورکی» در بخش غیررقابتی بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «توسیس» Thusis در کشور سوئیس روی پرده رفتند.

این جشنواره با نمایش فیلم‌هایی از کارگردانان کشورهای مختلف جهان در دو بخش رقابتی و غیررقابتی در روزهای ۱۳ تا ۱۸ آذرماه امسال(۴ تا ۹ دسامبر ۲۰۱۴) در شهر کوهستانی توسیس در کشور سوئیس برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز