خبرگزاری کار ایران

راشکی به ایلنا خبر داد:

توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کمتر از قیمت مصوب در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۰۵۸

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان از توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت توسط این ستاد در استان خبر داد.

علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: سامانه فروش ماسک، محلول ضد عفونی کننده ارزان قیمت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سامانه www.hastinja.ir با هدف دسترسی آسان مردم به اقلام یاد شده راه اندازی شده است خاطرنشان کرد: سامانه "هست اینجا" توسط موسسه دانش بنیاد برکت و زیر نظر این سازمان راه اندازی شده است.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این سامانه قیمت هر یک عدد ماسک سه لایه هزار و ۲۰۰ و محلول ضدعفونی ۳۹ هزار و ۵۰۰ و کمتر از قیمت مصوب وزارت بهداشت در نظر گرفته شده تا مردم بتوانند به راحتی اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۲ مرکز از جمله اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان و گروه‌های جهادی کار توزیع اقلام در ۱۸ نقطه استان را انجام می‌دهند افزود: به زودی توزیع اقلام نوشت افزاری نیز به سامانه افزوده و تعداد مراکز توزیع و شهرستان‌های تحت پوشش افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز