خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

آغاز پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۰۵۱

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، از آغاز پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه پیام نور خبر داد.

دکتر عباس اویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی به صورت اینترنتی از یکشنبه ۵ مردادماه جاری آغاز شد و تا یکشنبه دوم شهریورماه امسال ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور انجام می‌شود، اظهار داشت: در دفترچه انتخاب رشته داوطلبان، رشته محل‌ها و دوره‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مشخص‌شده است که داوطلبان می‌توانند این رشته‌ها را برای ورود به دانشگاه انتخاب کنند.

این مسئول اذعان داشت: داوطلبان برای ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون(کارشناسی) برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان سیستان وبلوچستان ، ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان  با دارا بودن 10 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور از تاریخ اعلام‌ شده، منحصراً به‌صورت اینترنتی ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور، در ایام کرونا علاوه بر اینکه توانست آزمون‌های خود را به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار کند، توانست بخشی از آزمون‌های سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات را نیز به بهترین نحو ممکن برگزار کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان سیستان وبلوچستان با اشاره به تدابیر دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه مالی و شهریه دانشجویان گفت: این دانشگاه علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، با انعقاد تفاهمنامه با سه بانک عامل تسهیلات با کارمزد پایین و شرایط آسان را برای دانشجویان فراهم کرده که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور علاوه بر بانک‌ها با بنیاد علوی نیز تفاهمنامه منعقد کرده و این قرارداد، به دانشجویان محروم کمک‌های شایانی می‌کند.

دکتر اویسی ادامه داد: همچنین داوطلبان متقاضی ثبت‌نام می‌توانند از طریق پورتال دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به نشانی sb.pnu.ac.ir جزئیات بیشتر ثبت‌نام را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز