خبرگزاری کار ایران

شاقوزایی :

طرح‌های اشتغال‌زایی در رشد اقتصادی منطقه بسیار تاثیرگذار است

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۵۲۹

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی در توانمندسازی روستائیان و رشد اقتصادی منطقه بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا امان الله شاقوزایی  در دیدار با علیرضا راشکی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت توانمندسازی روستائیان با ایجاد اشتغال، اظهار داشت: طرح‌های اشتغال‌زایی در توانمندسازی روستائیان و رشد اقتصادی منطقه بسیار تاثیرگذار است.

شاقوزائی با تقدیر از فعالیت‌ها و برنامه های ارزشمند ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان، گفت: آنچه در جریان اشتغالزایی مهم است و باید به آن توجه جدی داشت، تداوم اشتغال و تامین امنیت شغلی و رفاه نسبی است که با بیمه اجتماعی محقق می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان با اعلام آمادگی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان برای همکاری با ستاد اجرایی در جهت پوشش بیمه اجتماعی جامعه هدف، بیان داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و صندوق بیمه اجتماعی دارای جامعه هدف مشترک هستند و همکاری و تعامل بین ما در خدمات رسانی مطلوب به آنان لازم و ضروری است.

 راشکی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه حدود 80 درصد تسهیلات اشتغال‌زایی به روستائیان تعلق دارد، گفت: اقدام دولت در پرداخت 70 درصد حق بیمه روستائیان کمک بزرگی به این قشر تلاشگر و مولد است و میتواند فرصت خوبی برای عضویت روستائیان و عشایر برای بهره‌مندی از مزایای ارزنده آن باشد.  

وی افزود: هدف ما از اعطای تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی است و با همکاری تسهیلگران این آمادگی وجود دارد تا برای معرفی خدمات صندوق و گسترش پوشش بیمه اجتماعی که از مطالبات مهم مردم است تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز