خبرگزاری کار ایران

قاینی خبرداد:

تولید 6 هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۴۴۵

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در بازدید از واحد صنعتی تولید کننده محلول ضد عفونی در زاهدان گفت: با تلاش واحد تولیدی مروارید هامون زاهدان تولید مایع ضد عفونی کننده بر پایه الکل در زاهدان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مسعود قاینی اظهار داشت: در مرحله اول تولید 6 هزار لیتر مایع ضد عفونی تولید و در مرحله بعدی بالغ بر 10 هزار لیتر دیگر نیز تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان واحد تولیدی جهت تولید مایع ضد عفونی ندارد و بر اساس شرایط پیش آمده در کشور و در جهان برای مقابله به شیوع ویروس کرونا، واحد تولیدی فوق که تولید کننده محصولات شوینده و بهداشتی است بر اساس عمل به مسئولیت اجتماعی خط تولید را تغییر و بر اساس اخذ پروانه بهداشتی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به تولید این محلول کرده تا بخشی از نیاز استان را رفع و گامی جهت مبارزه با این ویروس بردارد.

در ادامه بازدید از این واحد تولیدی محمد قاسمی معاون امور بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز گفت: با هدف نظارت مستقیم بر تولید مایع ضد عفونی، یک نفر بازرس در این کارخانه مستقر و از نزدیک روند تولید را بررسی خواهد کرد.

وی گفت: قیمت مصرف کننده محلول پس از بررسی های صورت پذیرفته و آنالیز قیمت بر اساس اعلام سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان 106 هزار تومان به ازای بطری های 4 لیتری جهت عرضه به داروخانه ها تعیین شده است .

قاسمی در ادامه گفت: محلول های ضد عفونی در اختیار یکی از شرکت های پخش دارویی استان قرار خواهد گرفت تا با نظارت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بین داروخانه ها توزیع شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز