خبرگزاری کار ایران

در سیستان و بلوچستان رخ داد؛

خسارت طوفان و بارش رگباری باران به احشام و نخیلات در دلگان

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۲۸۷

وزش طوفان و بارش رگباری باران در برخی روستاهای شهرستان دلگان به احشام و نخیلات مردم خسارت وارد کرد.

به‌گزارش‌ایلنا، دهیار روستای حمیدآباد دلگان گفت: تاکنون 6 راس گوسفند کشته و محصول نخیلات کشاورزان نیز از بین رفته است و چندین تیر برق نیز در این منطقه سقوط کرده و برق چند روستا قطع شده است.

بامری همچنین افزود: شدت طوفان موجب سقوط درخت بر روی یک دستگاه خودرو و خسارت شدید به آن شده است.

آزادمنش کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فصل مونسون و تشکیل ابرهای همرفتی ، ایجاد جریانات تندبادهای لحظه ای در جنوب دلگان محتمل است.

وی افزود: دوشنبه تا چهارشنبه در نواحی مرکزی و جنوبی استان افزایش غبار خواهیم داشت و باد و گرد و خاک با شدت کمتر رخ خواهد داد.

آزادمنش افزود: امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی ارتفاعات جنوب استان (سراوان تا فنوج) شرایط برای افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و باد شدید لحظه ای و احتمال جاری شدن موقتی روان آب و پرآب شدن مسیل ها وجود دارد.

وی افزود: در این مدت در شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز وزش باد شدید سبب خیزش گردوخاک و در نقاط مستعد توفان گردوخاک خواهد شدودر برخی نقاط جاده های مواصلاتی زابل- نهبندان، زاهدان- نهبندان، زاهدان- زابل، زاهدان-بم و ایرانشهر-بم بادوگردوخاک سبب کاهش دید می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز