خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

پایان خاموشی‌ها در سیستان و بلوچستان/ بازسازی شبکه‌های فرسوده برق استان

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۳۳۲

مدیرعامل شرکت توزبع برق سیستان و بلوچستان گفت: با اتمام تعمیرات پیشگیرانه از قطعی و افت ولتاژ برق، خاموشی ها در این استان پایان یافت.

غلامعلی رخشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص خاموشی‌های استان بویژه زاهدان، اظهار داشت: به دلیل یکسری تعمیرات پیشگیرانه مدتی است خاموشی هایی در بسیاری از نقاط استان و بویژه زاهدان رخ داده است.

رخشانی مهر خاطرنشان کرد: از آنجایی که در فصل های دیگر سال بازسازی و تعمیرات شبکه توزیع برق به دلیل قطعی های مکرر برق دشوار است به ناچار پیش از ماه مبارک رمضان پروژه تعمیرات پیشگیرانه را آغاز کردیم.

وی افزود: بازسازی شبکه برق‌رسانی به منظور کمترین رخداد قطعی و یا افت ولتاژ برق پیش از ماه رمضان آغاز شد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تصمیم داشتیم پیش از آغاز ماه رمضان تعمیرات به پایان برسد که به دلیل حجم‌کار، تا امروز ادامه داشته ولی خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق عنوان کرد: در تلاشیم تابستان امسال را با کمترین میزان افت ولتاژ و قطعی برق بگذرانیم.

رخشانی مهر در ادامه با اشاره به اقلیم و جمعیت بالای استان، اذعان داشت: امسال به دلیل گرمای هوا امکان کمبود برق وجود دارد لذا از تمامی مردم تقاضا داریم صرفه جویی را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی در پایان گفت: با توجه به میزان اعتبارات موجود تلاش شده تا حد ممکن شبکه‌های برق فرسوده استان بازسازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز