خبرگزاری کار ایران

فرماندار هیرمند مطرح کرد:

راه اندازی بازارچه جدید مرزی هیرمند تا 10 روز آینده/ بهره مندی 13 هزارنفر از معافیت گمرکی

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۸۶۷

فرماندار هیرمند گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته ، این بازارچه حداکثر تا 10 روز آینده با حضور جمعی از مسئولان آغاز بکار خواهد کرد.

محمد علی پیری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: دو بازارچه رسمی میلک و گمشاد در شهرستان هیرمند قرار دارند و قرار بود بازارچه جدید هم در نزدیکی بازارچه مرزی گمشاد مستقر شود که به دلیل وجود یک بازارچه و عدم احساس نیاز به بازارچه جدید، به" دوست محمد" منتقل شد.

وی افزود: جانمایی بازارچه جدید در شهر دوست محمد، دسترسی مردم سیستان و فعالیت در این بازارچه را  آسان‌تر کرده است .

فرماندار هیرمند اظهار داشت: پس از راه اندازی بازارچه، مردم می‌توانند از معافیت های گمرکی این بازارچه بهره مند شوند از این رو سرپرست هر یک از خانوار باید برای دریافت کارت معافیت گمرکی با مبلغ 500 هزار تومان اقدام کند.

پیری خاطر نشان کرد: بازارچه جدید در نقطه ای قرار گرفته که همه مولفه های دولت را در برمی گیرد و فاصله معناداری با دو بازارچه مرزی دیگر دارد.

وی‌افزود: اقدامات انجام شده برای راه اندازی این بازارچه تاکنون پیشرفت خوبی داشته و طی 10 روز آینده افتتاح می شود .

فرماندار هیرمند خاطر نشان کرد: حدود 13 هزار نفر از ساکنین منطقه سیستان از بازارچه جدید مرزی هیرمند بهره مند خواهند شد .

وی با اشاره به اینکه بازارچه جدید در نقطه ای از شهر دوست محمد قرار  گرفته و می تواند خدمات مناسبی به مردم ارائه دهد،افزود: با توجه به موقعیت بازارچه جدید و زیرساخت های آن، به آینده این بازارچه و فعالیت مداوم آن خوش بین هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز