خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان به ایلنا خبرداد:

تداوم کاهش دما در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۸۷۴

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان از تداوم کاهش دمای هوا در نیمه شمالی استان خبر داد.

رضا آزاد منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: در حال حاضر قسمتی از  آسمان استان ابری است و از بعدازظهر شاهد رشد ابر در سطح استان خواهیم بود.

وی در ادامه‌ گفت: از بعداز ظهر امروز تا اواخر وقت سه‌شنبه در نیمه شمالی استان بویژه در ارتفاعات مرکزی و شمال غرب استان شرایط برای رعدوبرق ، بارش های رگباری، پراکنده  و تند باد فراهم می شود. 

آزادمنش خاطرنشان کرد: طی این مدت در ارتفاعات جنوبی و جنوب شرق نیز با شدت کمتر بارش های پراکنده و خفیف انتظار می رود.

وی افزود: در نواحی مرکزی جنوب شرق و نیمه جنوبی استان بعدازظهرها وزش باد نسبتا شدید گاهی گردوخاک خواهیم داشت و در شمال استان وزش باد نسبتا شدید و گردوخاک تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

 کارشناس هواشناسی استان در ادامه با اشاره به اینکه طی این مدت تا اواسط وقت در شهرهای شمالی  کاهش دید رخ می دهد، گفت: اواخر وقت دوشنبه و سه‌شنبه شدت وزش باد و گردوخاک بیشتر خواهد بود.

وی اذعان داشت: از نظر دمایی روند کاهشی دما در نیمه شمالی استان ادامه می یابد و از فردا در نیمه جنوبی نیز بتدریج کاهش دما خواهیم داشت.

آزادمنش در پایان عنوان کرد: سواحل بعدازظهر وزش باد گاهی گردوخاک داشته و نواحی شرقی دریای عمان عصرها و شب نسبتا مواج است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز