خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه آزاد زاهدان خبرداد:

افزایش ۵۰درصدی اسکان مسافران در ستادهای نوروزی دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۰۰

سرپرست دانشگاه آزاد زاهدان گفت: اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در ستادهای اسکان دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان نسبت به سال گذشته با رشد 50درصدی رو به رو شده است.

سلطانعلی میر در حاشیه بازدید از روند پذیرش مهمانان نوروزی سال ۹۷ در گفتوگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در راستای رفاه و تسهیل سفر و برخورداری اعضای هیات علمی و پرسنل دانشگاه‌های آزاد کشور و خانواده‌های آنها همچون سنوات گذشته برنامه‌ریزی‌های خوبی را از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین شهر استان تدارک دیده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بیان کرد: این دانشگاه با استفاده از تمامی توان و ظرفیت خود تلاش می‌کند تا میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشد و با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان مهد آثار تاریخی، گردشگری و طبیعی بسیاری است طبیعتاً میزبان گردشگرانی از سراسر ایران اسلامی است که به همین منظور تمامی اماکن اقامتی و اسکان دانشگاه در همه واحدها بسیج شده‌اند تا خاطره‌ای خوش را برای مسافران رقم بزنند.

دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان تصریح کرد: از ابتدای آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی در دانشگاه آزاد استان تاکنون پذیرای جمع زیادی مسافر از اقصی نقاط کشور همچون تبریز، اصفهان، تهران، شیراز و ... بوده‌ایم که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۰درصدی را نشان می‌دهد.

میر بیان کرد: این افزایش ورود مسافر به استان و اسکان در ستادهای نوروزی دانشگاه آزاد علاوه بر تعامل دوطرفه، نوید بخش ارتقای سطح روابط استان با سایر استان های کشور است که البته بر اساس آمار موجود و رزروهایی که به ثبت رسیده است پیش بینی می شود این آمار رشد بیشتری داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان همچنین در نظر دارد تا امسال همایش گردشگری در واحد زاهدان را به صورت ملی برگزار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز