خبرگزاری کار ایران

سوم‌ اسفند ماه صورت می‌گیرد؛

افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۶۶۵

مدیرکل فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی سیستان و‌ بلوچستان گفت: نوزدهمین نمایشگاه بزرگ‌ کتاب در زاهدان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین مسگرانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نوزدهمین دوره نمایشگاه کتاب سوم اسفند ماه در زاهدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: بیش از 600 ناشر برای شرکت در نمایشگاه ثبت نام کرده اند که 419 نفر از آن ها انتخاب شده اند.

مسگرانی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه 242 غرفه دارد که با توسط ناشرین استانی و‌ کشوری مدیریت می شود. 

مدیرکل اداره فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: به دلیل استقبال خوب مردم‌ از نمایشگاه کتاب، امسال بن کتاب نمایشگاه  از 700 میلیون به 900 میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان افزود: ۵۱ هزار و ۶۵۲ عنوان کتاب در این نمایشگاه در معرض فروش و بازدید علاقمندان قرار می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: شب‌های فرهنگی سه شهرستان خاش، زهک و سراوان در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 31 غرفه از غرفه‌های نمایشگاه مربوط به ناشران بومی است، گفت: مراسم انتخاب چهارمین کتاب سال نیز در آیین افتتاحیه نمایشگاه ساعت 3 و نیم بعد ظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

مسگرانی ادامه داد: 110 کتاب برای انتخاب کتاب سال در موضوعات مختلف به دبیرخانه ارسال شده بود که از برترین‌ها در روز افتتاح نمایشگاه تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز