خبرگزاری کار ایران

مصطفی نخعی مطرح کرد:

رشد 14 درصدی جایگاه‌های ممتاز عرضه سوخت جنوب سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۹۰۷

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ارزیابی بعمل آمده از جایگاه های اختصاصی عرضه سوخت منطقه چابهارکه در نیمه دوم امسال از سوی کارگروه درجه بندی مجاری عرضه منطقه صورت گرفت 44 درصد از جایگاه ها حائز درجه ممتاز شدند

مصطفی نخعی در گفتگو با ایلنا ضمن اعلام نتایج ارزیابی جایگاههای عرضه سوخت در نیمه دوم سالجاری گفت : از مجموع 43 باب جایگاه مورد ارزیابی ، 19 باب از جایگاه ها ی عرضه سوخت جنوب سیستان و بلوچستان در ردیف جایگاه های ممتاز کشور قرار گرفته اند.  

 نخعی تمرکز در ارائه خدمات مناسب به شهروندان را بسیار حائز اهمیت دانسته و افزود :  ارتقاء سطح کمی و کیفی ارائه خدمات در جایگاههای عرضه سوخت منطقه قابل توجه میباشد .

وی افزود: در اجرای طرح درجه بندی مجاری عرضه در شش ماهه دوم سالجاری ،  8  باب از جایگاههای منطقه درجه یک ،  6  باب درجه دو ، 3  باب درجه سه و  7  باب جایگاه نیز در ردیف جایگاه های درجه پایه قرار گرفتند.

نخعی با اشاره به رشد سطح درجه مجاری عرضه در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان ،خاطر نشان ساخت : لزوم توجه به نیازهای مردم و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات در کنار تاکید بر  زیباسازی مجاری عرضه در بازدیدهای گروههای نظارتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

وی خاطرنشان کرد : در ارزیابی نیمه اول سال 96 تعداد جایگاه های ممتاز منطقه 15باب بوده که با تلاش و همکاری جایگاه داران ، این تعداد به 19 باب افزایش یافته است. 

وی در ادامه اذعان داشت : طرح درجه بندی جایگاههای اختصاصی , دو نوبت درسال ، هر شش ماه یکبار انجام می شود و در این طرح کلیه جایگاه های منطقه از نظر نحوه عرضه سوخت ، تجهیزات مکانیکی ، وضعیت محوطه و ساختمان جایگاه ،ارائه خدمات جانبی ،تکریم ارباب رجوع و سطح ایمنی مورد ارزیابی و درجه بندی قرار می گیرند و بر این اساس کارمزد فروش به جایگاه ها پرداخت می شود.

 مدیر شرکت ملی نفت  جنوب استان در پایان خاطرنشان ساخت :  به جهت کنترل های کمی و کیفی مجاری عرضه و بهبود ارائه خدمات به شهروندان علاوه بر کنترل های مذکور ،  در طی سال بازدیدهای دوره ای بصورت مستمر توسط کارشناسان منطقه در قالب گروه های اعزامی انجام می شود که در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تغییر در ارائه خدمات در درجه بندی جایگاهها تاثیر خواهد داشت .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز