خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان:

پست به عنوان یک شبکه امن، امانت‌دار مردم است

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۹۷۲

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پست به عنوان یک شبکه امن ، امانت‌دار مردم است و این مهم است زیرا شبکه‌های اجتماعی با افشاگری نمی‌توانند رازدار انسان باشند.

به گزارش ایلنا از زاهدان، علی اوسط هاشمی در دیدار مدیرکل، معاونان و روسای ادارات پست استان راز ماندگاری پست را در امانتداری آن برشمرد و افزود: هیچ شبکه‌ای نمی‌تواند این ارزش را از پست بگیرد و با این ویژگی می‌تواند سهم خود را با خلاقیت و نوآوری در مبادلات پستی و آشنایی عمیق به نیازهای ضروری زمان وسعت بخشید.

وی چهار ویژگی امانت به عنوان بزرگترین سرمایه، فرزند زمان بودن و مانند زمان خود را تجهیز کردن، خلاقیت ، نوآوری و نگاه ارزشمند به کار ماندگار و نقش آفرین را جزء ضرورت‌های امروز عنوان کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در حوزه پست با کشف و خلق تکنولوژی جدیدی به مخاطب این قدرت و امکان را می دهد تا در هر موقعیتی کار پستی خود را انجام بدهد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: گوگل در بین شبکه های اجتماعی مجازی با انجام کار پستی حلقه وصل در زمان خویش با سرعت سازگار با خواسته مخاطب است که در صورت یک اتفاق کوچک سخن از ضرر مالی نجومی مطرح می شود.

وی اضافه کرد: در کنار این چنین پدیده‌های ارتباطی نو شرط ماندگاری بر پایه خلاقیت ، تحول و نوآوری استوار است.

وی با اشاره به اینکه امسال 100 هزارمیلیارد تومان تجارت الکترونیک در کشور هدف گذاری شده، افزود: برای افزایش سهم استان از این میزان با بکارگیری مشاوران آشنا به دانش روز و ایجاد اتاق های فکر پشتوانه منطبق با نیاز زمان باشید.

 استاندار تاکید کرد: استفاده از پست دریایی  با توجه به راه اندازی خط کشتیرانی از طریق چابهار به عمان در زمان ارسال مرسولات پستی به کشورهای عربی صرفه جویی می شود.

هاشمی با اشاره به اینکه به عنوان استاندار بدون ارتباط با فضای مجازی و شناخت مخاطبان نمی توانم موفق باشم ، گفت: امروز هیچ صاحب قدرتی نمی تواند برای خود دیوار ایجاد کند زیرا با وسایل ارتباطی جدید در اختیار مردم ،گوشهای قدرت باید به گوش باشند تا از دریای اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی مجازی جریان دارد برداشت کنند و مصونیت و امنیت کاری خویش را با احترام به آرای در گردش و مطالبات مردم جست وجو کنند.

وی گفت: به عنوان مسئول تامین امنیت مردم در صورتی از امنیت برخوردار هستیم که گوش شنوا داشته باشیم.

مدیر کل پست سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه  گفت: پروژه ملی استاندارد مکانی gnaf به عنوان یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی در سطح ملی به شرکت پست واگذار شده و پیشرفت  خوبی در سطح کشور و استان داشته است.

غلامحسین غلامیان از دیگر اقدامات مهم پست کشور را تهیه پکیج یکسان برای موزعان پست با یک تیپ واحد و مجهز به تبلت با حذف کاغذ و دفاتر نامه رسانی بیان کرد و افزود:استفاده از تکنولوژی روز ضمن افزایش در سرعت و دقت در کار موجب کاهش مصرف کاغذ شده است.

غلامیان با اشاره به انعقاد قرارداد با هواپیمایی با هدف‌تسریع در ارسال مرسولات پستی‌گفت: مرسولات پستی ظرف 24 تا 48 ساعت در سراسر کشور توزیع می شود.

گفتنی است در این دیدار به رسم یادبود تمبر مسی استاندار توسط مدیرکل پست استان به وی اهداء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز