خبرگزاری کار ایران

به منظور تعامل بین استان‌ها صورت گرفت؛

بازدید سرپرست و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۴۹۹

سرپرست و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از زاهدان در این بازدید یک روزه که در راستای تعامل بین استان‌ها انجام شد ضمن آشنایی با امکانات و تجهیزات مرکز بیرجند و استان خراسان جنوبی به بررسی راهکارهای مناسب با استفاده از تجربیات، جهت بهبود و ارتقای کیفیت دانشگاه پرداخته شد.

دکتر ثقفی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: دیدگاه تعاملات بین استان ها بسیار شایسته است.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی افزود: شرق کشور یک منطقه فرهنگی است و همکاری بیشتر دانشگاه های پیام نور این منطقه می تواند در پیشبرد اهداف فرهنگی دانشگاه تاثیر بسزایی داشته باشد.

دکتر اویسی رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان نیز گفت: همه اعضای دانشگاه پیام نور یک خانواده بزرگ محسوب می شوند و هدف از این بازدید هم اندیشی، هم افزایی و تعامل بین استان ها در راستای ارتقا کیفیت مطلوب و همکاری متقابل دانشگاه هاست.

وی افزود: مهمترین سرمایه هر سازمان را نیروی انسانی و مهمترین رکن هر سازمان را برقرای ارتباط موثر و اعتمادسازی عنوان کرد.

اویسی بیان داشت:  ارتباطات سازنده نیازمند تعامل بیشتر بوده و در این راستا در دانشگاه پیام نور برقرای ارتباط بیشتر بین استان ها و مدیران میانی می‌تواند گام موثری در توسعه دانشگاه محسوب شود.

در ادامه نیز کلیه حاضرین در جلسه ضمن تبادل اطلاعات به بیان دیدگاه ها و ارائه پیشنهادات و راهکارها در تمامی حوزه های تخصصی خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز